Hvor langt var I henne da...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
9 svar
8 synes godt om
20. juli 2014

Havfruen

...I fortalte jeres leder og kollegaer om graviditeten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

Sjwf

Da jeg var ca 8 uger, var i praktik et sted hvor jeg havde en del tunge løft, og beboer som godt kunne reager voldsomt så fortalte det rimeligt hurtigt så jeg kunne få hjælp til de tunge beboer

Anmeld

20. juli 2014

Frk_Louise

Havfruen skriver:

9 uger..

Var så glad, at jeg ikk ku lade være 

Anmeld

20. juli 2014

Havfruen

Jeg er selv i uge 9 og har ikk sagt det endnu. Ikk en gang alle i min familie ved det. 

Jeg er en stor pige i forvejen og håber på at kunne skjule maven lidt endnu, selvom det er 2. gang. 

Der er også rigtig mange på mit arbejde der har ferie, og når de kommer tilbage er det min tur til at have ferie. Dog kun en enkelt uge til at starte med, så kan være jeg skal fortælle det når jeg kommer tilbage.....

Vil gerne høre fra andre også

Anmeld

20. juli 2014

Frk_Louise

Havfruen skriver:

Jeg er selv i uge 9 og har ikk sagt det endnu. Ikk en gang alle i min familie ved det. 

Jeg er en stor pige i forvejen og håber på at kunne skjule maven lidt endnu, selvom det er 2. gang. 

Der er også rigtig mange på mit arbejde der har ferie, og når de kommer tilbage er det min tur til at have ferie. Dog kun en enkelt uge til at starte med, så kan være jeg skal fortælle det når jeg kommer tilbage.....

Vil gerne høre fra andre også

Jeg har også altid haft lidt ekstra på sidebenene og en lille topmave.. Så folk, jeg ikke selv har fortalt det til, har faktisk ikke kunnet se det før jeg var i ca uge 22..  Måske har de ku se det, men ikke nok til at de har turde kommentere det 

Men nu er min mave blevet så rund og strutter så meget, at man slet ikk er i tvivl længere, om jeg bare er lidt småfed eller om jeg faktisk er gravid.. 

Anmeld

20. juli 2014

Bertris

Holdte det hemmeligt her anden gang indtil 14. uge

ingen mistanke fra andre end min kusine som jeg havde drøftet tanken om tætte børn med (får 1 1/2 år imellem)

er også selv en stor pige, med lidt for meget på siderne/maven

det er først efter uge 20 ca det har kunne ses sådan lidt

Anmeld

20. juli 2014

Frk.S

Jamen jeg har fortalt det rigtig tidligt begge gange da jeg arbejder på en nuklearmedicinsk afd. hvor jeg jo så arbejder med radioaktive lægemidler. Derfor skal mine arbejdsopgaver ligges lidt om.

Første gang kunne jeg vist strække den til 7. uge eller sådan noget pga. juleferie. Men anden gang var det vel allerde i 5. uge.

Anmeld

20. juli 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min leder fik det af vide allerede ugen efter vi fandt ud af det. Jeg var næsten lige blevet fastansat(nogle mdr forinden). Og jeg havde lidt dårlig samvittighed. Så jeg fortalte det da vi havde sådan en opfølgningssamtale på ansættelsen og sådan. Kollegerne fik det af vide i uge 9. 

Anmeld

20. juli 2014

SussieThyssen

Havfruen skriver:

De fik det at vide så snart jeg vidste det

Jeg  kunne ligesom ikke komme uden om, da jeg enten blev sygemeldt med det samme eller var jeg så langt henne, at det kunne ses, før det blev konstateret.
Og så hørte jeg til dem, hvor det kunne ses, bare jeg var et kvarter henne...såe....!

Jeg har aldrig gået ind for at holde det hemmeligt eller lagt skjul på det.
Men da jeg har mistet mange gange, så lærte mine kolleger med tiden at holde tingene for dem selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. juli 2014

Sunsmile

Jeg fortalte mine nærmeste kollegaer det da jeg var 5 uger, men de vidste også godt at jeg var blevet insemineret 3 uger forinden. Min leder fik besked ca ved uge 9, da jeg fik opkastninger og måtte sygemeldes.
Jeg fortalte det også tidligt da jeg før har mistet, og der så kunne blive taget hensyn, med hensyn til tunge løft.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.