Varmt!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
7 svar
2 synes godt om
20. juli 2014

Sjwf

Puha synes godt nok at det er hårdt at være høj gravid i denne her varme, kan lige klare den om dagen med kolde bade eller koldt fodbad.
Men nætterne er ikke til at holde ud, vi sover med åben altandør (hvilket resulter i at jeg bliver ædt af myg) og ventilator der kører på høj tryk men vågner stadig badet i sved, og har svært ved at falde i søvn igen fordi jeg har det så varmt.

Hvad gør i andre for at slippe af med varmen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

Tildemor

Jeg koger om dagen det drypper fra mig vildt klamt jeg bruger os fodbad og tager et bad hver aften ingen sengetid og så sover jeg med så lidt dyne på som muligt og så åben vindue og så har vi så noget hængende over vinduet så alle dyrende ikk kommer ind

Anmeld

20. juli 2014

moaren

Nu er jeg ikke gravid, men har det selvfølgelig stadig varmt  Vi prøver at holde døre og vinduer lukket i løbet af dagen, for man skal ikke så langt op af formiddagen før der er varmere ude end inde. Hvis vi lige skal have lidt nyt luft ind, så bliver der åbnet i skyggesiden. 

Om aftenen, inden ungerne skal i seng, bliver der lavet gennemtræk med døren i skyggen helt åben. Syntes det er det der virker bedst. 

Anmeld

20. juli 2014

Sjwf

Vi har trukker gardiner for i løbet af dagen i soveværelset for at holde solen ude ( der er sol på fra ca kl 13) og sover kun i trusser, prøver at have et dynbetræk over mig så jeg er lidt skræmmer for myg men selv det er for varmt, men kunne godt være man skulle prøve med et koldt bad lige inden man går i seng

Trøster mig med at jeg i det mindste ikke har en nyfødt som heller ikke kan komme af med varmen...

Anmeld

20. juli 2014

tinemus79

Jeg er også ved at gå til. Har en uge tilbage inden termin.

Is, kolde bade og så prøver jeg virkelig at tage det med ro. 

Men forstår dig udmærket.  Jeg er så træt af at vente, plukkeveer, varme, dumt bækkenløsning som gør sindssyg ondt, og hormoner.  

Kom så lillemand 

Anmeld

20. juli 2014

4kløver

Nyd det om få måneder står det ned og er pisse koldt.  

Anmeld

20. juli 2014

MarieKeis

Jeg er 27+5 og jeg er ved at dø af varmen.. Men når det bliver alt for slemt, tager jeg et koldt glas vand og drikker det. Hjælper det ikke, så smider jeg noget koldt vand i hovedet og på mine håndled - eller sætter mine fødder ned i et koldt bad. Det hjælper 

Anmeld

21. juli 2014

Sarita Thomasardóttir

En pose med frostne ærter, pakket ind i et viskestykke!

Er selv 40+4 og har det monster varmt!

Dette hjælper utrolig meget! 

Når jeg skal sove, lægger jeg posen på brystet.

Prøv det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.