Anbefal en børne madrasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
5 svar
4 synes godt om
20. juli 2014

Dianabk

Hej piger.

Vi er på ferie og har desværre ikke fået en ordenlig madras til den børne seng vi har bestil til sommerhuset

Så derfor vil jeg købe en til ham så han kan sove ordenligt.

Tænker jeg tager den med hjem og bruger den i hans egen tremme seng da den godt kunne være bedre, så derfor må det gerne være en af god kvalitet.

Håber i kan hjælpe med at anbefale en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi er ovenud tilfredse med vores ikea skummadras til 159kr den med toppe på den ene side, og glat på den anden. 

Anmeld

20. juli 2014

Dianabk

Opper liger

Anmeld

20. juli 2014

tarkoflen

Vi har lige købt en aerosleep den er dyr men lækker! Fik den dog til spar 50% fordi kære børn lukkede

Anmeld

21. juli 2014

modesty

Dianabk skriver:

Hej piger.

Vi er på ferie og har desværre ikke fået en ordenlig madras til den børne seng vi har bestil til sommerhuset

Så derfor vil jeg købe en til ham så han kan sove ordenligt.

Tænker jeg tager den med hjem og bruger den i hans egen tremme seng da den godt kunne være bedre, så derfor må det gerne være en af god kvalitet.

Håber i kan hjælpe med at anbefale en

De gange vi har været ude for at madrassen i en weekendseng har været dårlig, har vi bare taget et vattæppe el. lign. og foldet sammen, så det blev blødt at ligge på. Det har fungeret helt fint.

En baby kan sagtens klare sig med en ikke helt tiptop madras i en kortere periode. Efter min mening er der gået totalt inflation i helsemadrasser og deslige.

Anmeld

21. juli 2014

Dianabk

modesty skriver:

De gange vi har været ude for at madrassen i en weekendseng har været dårlig, har vi bare taget et vattæppe el. lign. og foldet sammen, så det blev blødt at ligge på. Det har fungeret helt fint.

En baby kan sagtens klare sig med en ikke helt tiptop madras i en kortere periode. Efter min mening er der gået totalt inflation i helsemadrasser og deslige.

Det er ikke fordi jeg går op i helse madrasser eller noget i den dur.
Men da jeg selv har dårlig ryg og ved hvordan det er at lægge på en sindsyg dårlig madras vil jeg ikke have min søn skal lægge sådan en hel uge.

Og da jeg alligevel har tænkt mig at skifte hans madras derhjemme kan jeg ligeså godt købe en ny til ham.

Har selv den holdning at ville jeg ikke selv sove der, spise det, have det på osv osv skal han heller ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.