Hårdt at vende sig om natten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.317 visninger
17 svar
7 synes godt om
19. juli 2014

*Mor Til Albert*

Jeg er 24+4 i dag og jeg er begyndt at have det lidt besværligt med at vende mig om natten.

Jeg har tænkt på at købe et stort stykke satinstof og få syet et glidelagen. 
Hvad gør I andre for at komme omkring om natten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Årh brok dig nu ikk 

Ej det bare sjov men tro mig det skam kun begyndelsen Det bliver meget værre Så glæd dig

Jeg er 38+3 idag og du kan tro det er skrækkeligt om natten

Anmeld

19. juli 2014

*Mor Til Albert*

Kommende mor skriver:

Årh brok dig nu ikk 

Ej det bare sjov men tro mig det skam kun begyndelsen Det bliver meget værre Så glæd dig

Jeg er 38+3 idag og du kan tro det er skrækkeligt om natten

Men havde du nogle gode råd?

Anmeld

19. juli 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

How undskyld glemte at skrive at jeg er førstegangs gravid så har desvære ingen gode råd 

Men så beklager at jeg svaret i din tråd bare sådan uden at kunne tilbyde dig gode råd

Anmeld

19. juli 2014

*Mor Til Albert*

Kommende mor skriver:

How undskyld glemte at skrive at jeg er førstegangs gravid så har desvære ingen gode råd 

Men så beklager at jeg svaret i din tråd bare sådan uden at kunne tilbyde dig gode råd

Det går nok.

Anmeld

19. juli 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeg har fysisk brugt min overkrop først ved vendinger også taget fat og hjulpet understellet på vej. Pga bækkenløsning. Eller fået hjælp til at dreje stille i hoften hvis gemalen var vågen. 

Den sidste tid har dog været kramper i maven så der var det omvendt. Ben først med fast støtte ved maven når kampen var aftaget " kramper ligesom en lægkrampe" 

Men satin er fint ellers test med en stor pose eller 2 affaldssække mellem madras og lagt. Det funger os. Bare ikke læg dem for en tæt på sengekanten ;-)

Anmeld

19. juli 2014

Valle81

Husker det tydeligt:-) jeg måtte tage fat i kanten af sengen samt sengegavlen for at komme rundt:-(

Det var så hårdt, både det at vende sig, men også at vågne så mange gange om natten:-(

Anmeld

20. juli 2014

Mother-love

*Heidi* skriver:

Jeg er 24+4 i dag og jeg er begyndt at have det lidt besværligt med at vende mig om natten.

hahaha ja undskyld jeg griner. men hold nu op hvor kan jeg godt huske det fra min sidste graviditet.
og nu hvor jeg gravid igen tjah man ved jo man ikke har noget at glæde sig til. for det er virkelig modbydeligt.

men tror godt du kan prøve at gøre det med satinlagnerne. i såfald hvis det virker vil jeg gerne høre om det ;-)

men jeg gjorde det at jeg vendte mig først med overkroppen så med underkroppen.
ellers havde jeg fat i sengekanten og trak mig rundt.

Anmeld

20. juli 2014

Snoopy77

*Heidi* skriver:

Åh hvor jeg føler med dig, jeg havde bare så ondt ved at vende mig. 

Jeg fik fat i et glidestykke, det hedder spiler-dug. Lånte på mit arbejde, men vil tro du kan få det i Seniorland.. Ja, så føler man sig totalt gammel �� jeg havde et stykke liggende i sengen og et i bilen, for den bliver også svær at komme ud af ��

Anmeld

20. juli 2014

*Mor Til Albert*

Snoopy77 skriver:

Åh hvor jeg føler med dig, jeg havde bare så ondt ved at vende mig. 

Jeg fik fat i et glidestykke, det hedder spiler-dug. Lånte på mit arbejde, men vil tro du kan få det i Seniorland.. Ja, så føler man sig totalt gammel �� jeg havde et stykke liggende i sengen og et i bilen, for den bliver også svær at komme ud af ��

Jeg er ergoterapeut, så for mig har hjælpemidler ingen aldersbegrænsning hvis bare at de kan hjælpe.

Jeg må prøve mig lidt frem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.