De der navnetavler???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.842 visninger
11 svar
4 synes godt om
19. juli 2014

Troldemommi

Er der nogen der har dem?

jeg syntes de er søde

Men jeg ved ikke rigtigt, de bliver sendt som en pdf fil og så skal man selv printe dem ud, men fungerer det? Vores printer lever lidt sit eget liv, men kan man få andre til at printe dem ud i en ordentlig kvalitet?

Jeg er lidt ligeglad med prisen hvis bare de bliver fine

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

BabyMus

Er der nogen der har dem?

jeg syntes de er søde

Men jeg ved ikke rigtigt, de bliver sendt som en pdf fil og så skal man selv printe dem ud, men fungerer det? Vores printer lever lidt sit eget liv, men kan man få andre til at printe dem ud i en ordentlig kvalitet?

Jeg er lidt ligeglad med prisen hvis bare de bliver fine

Monica

Hvis man har en printer hvor farvepatronerne er fyldt op og måske har noget papir der er lidt tykkere end almindeligt papir, så kan jeg ikke se noget problem i at man selv printer den, tror det bliver fint nok. Og ja ellers kan man nok få dem printet et sted.

Hvis det er dem en bruger herinde fra har, så står der på hjemmesiden at man også kan få dem printet hos hende, så koster de selvfølgelig lidt mere. Nu ved jeg ikke lige hvilke nogle det er du hentyder til.

Men ellers kan du jo også købe andre slags som allerede er printet ud og så skal de bare i ramme. Der findes jo så mange forskellige, flotte, søde og sjove!

Anmeld

20. juli 2014

JuniMama

Jeg laver dem her, og man vælger selv om man selv vil printe eller have dem tilsendt pr post!

http://www.trendsales.dk/listings/eget-design-foed selstavle-navnetavle-plakat-poster-baby/36743005?f orum=309&road=my_items

Anmeld

20. juli 2014

tarkoflen

Janne T laver nogle mener det hedder by Topping på fb

Anmeld

20. juli 2014

Troldemommi

JuniMama skriver:

Jeg laver dem her, og man vælger selv om man selv vil printe eller have dem tilsendt pr post!

http://www.trendsales.dk/listings/eget-design-foed selstavle-navnetavle-plakat-poster-baby/36743005?f orum=309&road=my_items

De er rigtig fine, hvad printer du ud på hvis jeg må være så fræk at spørge?

Er det alm kopipapir eller f.eks fotopapir?

Og hvis jeg bestiller to stk hos dig, kan jeg så få dig til at skrive årstallet i fire ord?

F.eks TO TUSIND OG TRETTEN ?

Monica

Anmeld

20. juli 2014

Troldemommi

BabyMus skriver:

Hvis man har en printer hvor farvepatronerne er fyldt op og måske har noget papir der er lidt tykkere end almindeligt papir, så kan jeg ikke se noget problem i at man selv printer den, tror det bliver fint nok. Og ja ellers kan man nok få dem printet et sted.

Hvis det er dem en bruger herinde fra har, så står der på hjemmesiden at man også kan få dem printet hos hende, så koster de selvfølgelig lidt mere. Nu ved jeg ikke lige hvilke nogle det er du hentyder til.

Men ellers kan du jo også købe andre slags som allerede er printet ud og så skal de bare i ramme. Der findes jo så mange forskellige, flotte, søde og sjove!

Vores dumme printer laver bare striber og klatter på papiret og lignende, vi bruger den nærmest aldrig og gider ikke købe en ny pga et par udskrivningers

Og det skal se ordentligt ud, ellers gider jeg ikke have det hængende

Monica

Anmeld

20. juli 2014

Troldemommi

tarkoflen skriver:

Janne T laver nogle mener det hedder by Topping på fb

Okay det har jeg ikke lige set, hvis ikke jeg kan få det som jeg vil, så kan det være hun får en forespørgsel fra mig af

Monica

Anmeld

20. juli 2014

JuniMama

Troldemommi skriver:

De er rigtig fine, hvad printer du ud på hvis jeg må være så fræk at spørge?

Er det alm kopipapir eller f.eks fotopapir?

Og hvis jeg bestiller to stk hos dig, kan jeg så få dig til at skrive årstallet i fire ord?

F.eks TO TUSIND OG TRETTEN ?

Monica

De bliver printet på fotopapir, og jeg sender i paprør, så de ikke bliver bøjet!

Kan sagtens lave de ændringer du ønsker! Sender også gerne udkast pr. mail, så du kan godkende dem, inden de bliver printet!

Du kan bare skrive en pb eller på Trendsales, hvis du vil bestille!

Anmeld

20. juli 2014

Troldemommi

JuniMama skriver:

De bliver printet på fotopapir, og jeg sender i paprør, så de ikke bliver bøjet!

Kan sagtens lave de ændringer du ønsker! Sender også gerne udkast pr. mail, så du kan godkende dem, inden de bliver printet!

Du kan bare skrive en pb eller på Trendsales, hvis du vil bestille!

Det lyder rigtig fint

Jeg skriver i aften en besked med ungernes oplysninger, jeg kender ikke trendsales

Monica

Anmeld

20. juli 2014

BabyMus

Troldemommi skriver:

Vores dumme printer laver bare striber og klatter på papiret og lignende, vi bruger den nærmest aldrig og gider ikke købe en ny pga et par udskrivningers

Og det skal se ordentligt ud, ellers gider jeg ikke have det hængende

Monica

Nej det kan jeg godt se. Det skal være ordenligt, ellers nytter det ikke noget.

Men ja, kig på bytopping, de er super flotte og hun skriver altså at man også godt kan få dem printet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.