Se min klapvogn til rejsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.069 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. juli 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc

Hej nu har jeg hentet en pose i lufthavnen, til emmaljunga klapvogn. Posen er lukket med strips. 

Er den pakket rigtigt? Tænker , sku jeg ha taget hjulene af? 

Ville ikke tage dem af da, jeg tænker at begage bliver kastet rundt og så er det nok bedst med hjul på, så "stangen" der holder hjulene ikke bliver ødelagt... Se billede.. Hold kæft den er stine pakket Hehe... Lånte ikke sådan en sikker indpakning, da jeg håber dette er fint:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

sommerc

sommerc skriver:

Hej nu har jeg hentet en pose i lufthavnen, til emmaljunga klapvogn. Posen er lukket med strips. 

Ville ikke tage dem af da, jeg tænker at begage bliver kastet rundt og så er det nok bedst med hjul på, så "stangen" der holder hjulene ikke bliver ødelagt... Se billede.. Hold kæft den er stine pakket Hehe... Lånte ikke sådan en sikker indpakning, da jeg håber dette er fint:-)

Håber man kan se ordenligt på billede

Anmeld

19. juli 2014

Faby1989

Jeg har ingen erfaring! Vil bare sige rigtigt god ferie! 

Anmeld

19. juli 2014

sommerc

Faby1989 skriver:

Jeg har ingen erfaring! Vil bare sige rigtigt god ferie! 

Tak :-D

Anmeld

19. juli 2014

IT-nørd

sommerc skriver:

Klapvognen er slet ikke så beskyttet, som den ville være i en Airshell, men det er jo et valg man træffer. Du vil ikke få dækket en evt skade da din indpakning ikke er godkendt af flyselskaber. 

Personligt ville jeg ikke rejse med klapvognen til flere tusinde kroner i denne indpakning. 

Anmeld

19. juli 2014

Bak

sommerc skriver:

Jeg ville nok tage hjulene af. Tænker de kan blive slået skævt?

Anmeld

19. juli 2014

Just123

Nu har jeg ikke selv erfaring, men for mange år siden var min mor og hendes mand ude og rejse med hendes 2 mindste, der havde de pakket min søsters klapvogn på samme måde som du har gjort. den var smadret og kunne ikke køre og hjulene var faldet af da de fik den igen efter flyveturen. Hold nu op hvor de bøvlede med flyselvskabet og forsikring osv. Det endte med de måtte købe en ny og bare smide den gamle ud, fordi den var så ødelagt. Ingen ville dække noget fra den, da det var selvforskyldt indpakning.

Udover det, så håber jeg i får en rigtig god ferie, og du finder den rette måde at få klapvognen med på og den er i helt stand når i er hjemme igen !

Anmeld

19. juli 2014

LinLin

Vores brio klapvogn var bare holdt sammen med stropper da vi fløj til Stockholm.... Vi havde taget hjulene af (der sidder "pinden" fast på selve hjulet...) og lagt dem op i vognen med en strop igennem egerne...

Hjem igen, ville damen i Arlanda have den i sådan en plastikpose som du har...

Der skete intet nogen af vejene!

Anmeld

19. juli 2014

sommerc

IT-nørd skriver:

Klapvognen er slet ikke så beskyttet, som den ville være i en Airshell, men det er jo et valg man træffer. Du vil ikke få dækket en evt skade da din indpakning ikke er godkendt af flyselskaber. 

Personligt ville jeg ikke rejse med klapvognen til flere tusinde kroner i denne indpakning. 

Har købt klapvognen brugt til 500kr, og den er ikke så pæn mere så vil ikke blive død ked af det hvis den går i stykker... Hvilket jeg håber den slet ikke gør er jo glad for den men det var bare gratis med sådan en pose

Anmeld

19. juli 2014

sommerc

LinLin skriver:

Vores brio klapvogn var bare holdt sammen med stropper da vi fløj til Stockholm.... Vi havde taget hjulene af (der sidder "pinden" fast på selve hjulet...) og lagt dem op i vognen med en strop igennem egerne...

Hjem igen, ville damen i Arlanda have den i sådan en plastikpose som du har...

Der skete intet nogen af vejene!

Okay �� håber ikke der sker noget med vores... Men de siger vel ikke man skal tage hjulene af, når sådan en pose er på eget ansvar? vil bare ikke stå og bøvle med det i lufthavnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.