Spiderman Kage Ønskes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.775 visninger
4 svar
2 synes godt om
19. juli 2014

Henriette1708

Hej.

Da jeg står og skal holde min søns 4 årig fødselsdag, d. 17 August, ville jeg hører om nogle kunne opfylde hans drøm om en spiderman kage? 

Vi vil være ca. 15 mennesker. 

Meld gerne tilbage hvis du kan og gerne en pris. 

Kærlig Hilsen Henriette. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

EnGodMor

Ville lige oppe den for dig

Hvis ingen melder sig på banen, til at lave en, så kan du lave en almindelig lagkage, og så købe et sukkerprint på nettet, til at ligge ovenpå kagen

Anmeld

19. juli 2014

Chellie

Det er selvfølgelig lidt langt væk (Kbh), men prøv at søge på katjas kager på facebook. Jeg ved ikke, om hun sælger, men de er super flotte, og de smager godt 

Anmeld

19. juli 2014

Kindfed

Som en anden siger, så kan du lave en ret nemt med sukkerprint. Det koster omkring 40kr og skal bare lægges ovenpå. Kagen behøver jo slet ikke være fancy, bare der er Spiderman på! (Han er også et hit her i alle afskygninger ).

Jeg lavede den her til min dreng for nylig fx, men meget mindre kan jo gøre det. Om det så bare er en pænt pyntet chokoladekage med SPIDERMAN på, så vil det jo bringe lykke. Måske med en lille Spidermanfigur ved siden af for at give den lidt ekstra blær til ham

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juli 2014

Henriette1708

Undskyld mit sene svar. Kunne godt forestille mig det var nemt med sukkerprint, men jeg er bare dårlig til kageværk, så ville helst ikke bevæge mig ud i det. 

Men din spiderman kage ser ellers flot ud 

Jeg må prøve at skrive til Katjas Kagegruppe eller se hvad hun har, havde dog disse billeder i tankerne. 

Men tak for hjælpen, jeg må prøve at søge videre. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.