Pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juli 2014

mulleh

Hej de damer. Jeg har et spørgsmål. Jeg kan huske at min Svigerinde havde en pusletaske som lignede en ko (mener jeg det var.) som den lille kunne sidde på. Og man kunne åbne den og have de ting som nu er i pulsetaske. Jeg kan bare ikke finde den nogle steder. :/ håber der en som kan svare mig på det, da jeg ønsker mig sådan en.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

marieo

19. juli 2014

mulleh

marieo skriver:

sådan en: http://www.babygear.dk/born-paa-tur/kufferter-og-trolleys/kuffert-born-trunki-frieda-cow.html?gclid=CJTk-ZGP0r8CFcHOcgodHFsAQQ

det er godt nok en kuffert, men ellers lyder det som den

Ja tak. Det var lige sådan en og ja det rigtigt en kuffert. Tænkte jeg slet ikke over fordi Svigerinde brugte den istedet for pusletaske. Men mange tak.  

Anmeld

19. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ellers er der også den der hedder hoppop pusletaske. Det er en stol og pusletaske i en 

Anmeld

20. juli 2014

mulleh

mor:) skriver:

Ellers er der også den der hedder hoppop pusletaske. Det er en stol og pusletaske i en 

Ej det var godt nok smart  

Anmeld

20. juli 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
mulleh skriver:

Hej de damer. Jeg har et spørgsmål. Jeg kan huske at min Svigerinde havde en pusletaske som lignede en ko (mener jeg det var.) som den lille kunne sidde på. Og man kunne åbne den og have de ting som nu er i pulsetaske. Jeg kan bare ikke finde den nogle steder. :/ håber der en som kan svare mig på det, da jeg ønsker mig sådan en.  

jeg ved T hansen har de der kufferter hvor barnet kan sidde ovenpå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.