Gravid igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. juli 2014

Mariekjellerup90

Hej alle..

vi fandt lige ud af igår, at jeg var gravid igen. Vores søn bliver først 3 mdr her den 24 juli. Så han vil være omkring 1 år gammel når den lille nye kommer. Det har hele tiden været meningen at den næste skulle være tæt på vores søn, men syntes det her bliver tæt . Min kæreste vil rigtig gerne, og self også mig. Det kom bare som et chok :-) hvor stor alders forskel er der på jeres børn ? 

Er lige anonym da ingen Skal vide det endnu ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

Joerg2

Mariekjellerup90 skriver:

Hej alle..

vi fandt lige ud af igår, at jeg var gravid igen. Vores søn bliver først 3 mdr her den 24 juli. Så han vil være omkring 1 år gammel når den lille nye kommer. Det har hele tiden været meningen at den næste skulle være tæt på vores søn, men syntes det her bliver tæt . Min kæreste vil rigtig gerne, og self også mig. Det kom bare som et chok :-) hvor stor alders forskel er der på jeres børn ? 

Er lige anonym da ingen Skal vide det endnu ��

Hej,

Har kun en datter, så kan desværre ikke hjælpe, men vil bare lige sige, at du ikke er anonym

Anmeld

19. juli 2014

LJMNA

Du er ikk anonym, bare lige så du kan få det retter hvis du ønsker det

Vi har 3 børn og fra den ældste til den mellemste er der 2 år og 10 mdr men fra den mellemste til den yngste er der kun 11 mdr..

Stort tillykke med graviditeten

Anmeld

19. juli 2014

Blop2

Jeg har termin med nr. 2 her d. 8 august.

vores søn vil på det tidspunkt være 2 år 7 måneder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.