Erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hjalp det

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

552 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2014

Enskønhed14

Nogen her der har erfaring med amme-te? Grundet stress er min mælkeproduktion gået meget ned, er nede på 20 ml samlet ved udmalkning af begge bryst. Har hørt fra en at det hjalp, men har brug for flere respons på dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

Goggelogge

Jeg købte det og det smagte af lort, så drak et brev.. Tror ikke det hjælper.. Hvor længe har du ammet?

Anmeld

18. juli 2014

Michella2

Michelle93 skriver:

Nogen her der har erfaring med amme-te? Grundet stress er min mælkeproduktion gået meget ned, er nede på 20 ml samlet ved udmalkning af begge bryst. Har hørt fra en at det hjalp, men har brug for flere respons på dette

Jeg har masser af mælk, men kan også kun selv malke de der 20-25 ml ud.

det er ikke for alle at malke ud, så du kan jo stadig sagtens have masser af mælk 

Anmeld

18. juli 2014

tarkoflen

Det var også noget værre bøvl for mig at malke ud med mindre Thea ikke havde spist hele natten og jeg fik det gjort inden hun skulle spise, men jeg fuldammede hende uden problemer til hun var 6 måneder.

Ammethe ved jeg ikke om hjælper, men jeg kender flere der har haft held med hvidtøl

Anmeld

18. juli 2014

Enskønhed14

Goggelogge skriver:

Jeg købte det og det smagte af lort, så drak et brev.. Tror ikke det hjælper.. Hvor længe har du ammet?

Hun er 10 uger idag, men ammede hende fuldt ud til hun var 5 uger, hvor jeg fandt ud at der ikke var nok mælk også har jeg prøvet de sidste 5 uger at få den op hvor den bare er faldet mere, fordi der kom så meget pludselig og min datter vil så gerne ammes

Anmeld

18. juli 2014

Enskønhed14

Michella2 skriver:

Jeg har masser af mælk, men kan også kun selv malke de der 20-25 ml ud.

det er ikke for alle at malke ud, så du kan jo stadig sagtens have masser af mælk 

Hun bliver hurtigt urolig ved brystet, men hun vil gerne. Så når hun bliver urolig flytter jeg hende til det andet bryst også falder hun til ro. 

Anmeld

18. juli 2014

Goggelogge

Michelle93 skriver:

Hun er 10 uger idag, men ammede hende fuldt ud til hun var 5 uger, hvor jeg fandt ud at der ikke var nok mælk også har jeg prøvet de sidste 5 uger at få den op hvor den bare er faldet mere, fordi der kom så meget pludselig og min datter vil så gerne ammes

Jeg havde simpelthen ikke nok så skulle desværre stoppe da hun var 4-5 uger.. Hun kunne ligge flere timer uden og være det mindste mæt, det var slidende på mor og barn.. Flasken reddede os, men ærger mig over jeg ikke var en amme mor, men som min jordmor sagde, en god mor sidder ikke i brysterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.