Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.468 visninger
10 svar
1 synes godt om
18. juli 2014

hannebj

Hej.

Er der nogen af jer, som kender et sted, hvor man kan købe ventetøj, ikke alt for langt fra Silkeborg. Her kan jeg ikke rigtig finde noget. Jeg har overvejet at køre til Århus, men har hørt at udvalget også der er ret begrænset....Kan det passe?? Hvad gør I andre her i Midtjylland? Jeg gider ikke flere netkøb

Mvh Hanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

Goggelogge

Hm var min ven.. Deres leggins og jeans.. Brugte almindelige kjoler, tunikaer og bluser

Anmeld

18. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

H&M og en butik tror den hedder mamma i herningcentret. De havde i hvert fald meget forskelligt sidst jeg var gravid. Vh stine

Anmeld

19. juli 2014

Sandratoft

hannebj skriver:

Hej.

Er der nogen af jer, som kender et sted, hvor man kan købe ventetøj, ikke alt for langt fra Silkeborg. Her kan jeg ikke rigtig finde noget. Jeg har overvejet at køre til Århus, men har hørt at udvalget også der er ret begrænset....Kan det passe?? Hvad gør I andre her i Midtjylland? Jeg gider ikke flere netkøb

Mvh Hanne

Name it i Bruuns galleri i Aarhus har en mamalicious afdeling, måske gælder det samme for Name it forretninger i Silkeborg  

Anmeld

20. juli 2014

AnnNielsen

I Viborg er der en rigtig lækker butik, der sælger ventetøjDen hedder Boutique YouMum www.boutiqueyoumum.dk  og ligger tæt på gågaden og sygehuset. Der er et godt udvalg af forskelligt ventetøj (og ammetøj) og størrelserne går højt op...omkring 52-54. Man får en super god behandling der, kan varmt anbefales.

Med venlig hilsen Ann

Anmeld

20. juli 2014

De3Guldklumper

Name it i herninhcenteret har en afdeling Mama ellers i h&m.

Anmeld

21. juli 2014

ønskebørn74

hannebj skriver:

Hej.

Mvh Hanne

Hvad str bruger du?

Anmeld

21. juli 2014

hannebj

Tak for jeres svar. Ang. størrelse er jeg normalt en str 42, og det kan være lidt en udfordring med det tøj, der er i Name It.... Jeg skal til bryllup om 14 dage og vil godt have en pæn kjole på der, og så mangler jeg lidt andet ventetøj også. Men jeg tror da, jeg vil prøve en tur til den butik i Viborg i morgen, kan lige se på deres hjemmeside, at der er lukket i dag.

Mvh Hanne

Anmeld

22. juli 2014

ønskebørn74

hannebj skriver:

Tak for jeres svar. Ang. størrelse er jeg normalt en str 42, og det kan være lidt en udfordring med det tøj, der er i Name It.... Jeg skal til bryllup om 14 dage og vil godt have en pæn kjole på der, og så mangler jeg lidt andet ventetøj også. Men jeg tror da, jeg vil prøve en tur til den butik i Viborg i morgen, kan lige se på deres hjemmeside, at der er lukket i dag.

Mvh Hanne

Har masser af nyt og brugt ventetøj liggende.. Du er velkommen til at prøve på.. Har 5 kasser..

Anmeld

22. juli 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84
hannebj skriver:

Mvh Hanne

Hogm city vest Århus

Hogm Randers city ikke alle butikker har en magma afdeling. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.