Toilettræning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
10 svar
5 synes godt om
18. juli 2014

Kindfed

Tænk, at jeg skulle spørge om det her, men altså.. Hvordan tørrer I jeres børn, efter de har lavet stort på toilettet? Min dreng (på 4, hvis det betyder noget) er endelig kommet igang, og jeg har lidt svært ved at finde den bedste stilling ift. optimalt udsyn og minimal risiko for at få pøller på fingrene Alle stillinger ser bare vildt akavede ud, men han brokker sig nu ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

Mother-love

Isabella bukker sig forover og så sætter jeg mig ned i knæ og tørre med vådservietter og så alm toiletpapir til sidst

Anmeld

18. juli 2014

Kindfed

Mother-love skriver:

Isabella bukker sig forover og så sætter jeg mig ned i knæ og tørre med vådservietter og så alm toiletpapir til sidst

Altså så hun står på alle fire med nummeren opad? Det gjorde han nemlig også af sig selv, så han har måske set det i børnehaven. Jeg synes bare, at det så virkelig mærkeligt ud!

Anmeld

18. juli 2014

moaren

Her rykker jeg knægten lidt frem på toiletsædet og så kan jeg nemt komme til når han bukker sig forover. 

Anmeld

18. juli 2014

hekran

Jeg stiller mig foran dem og får dem til at holde fast i mine ben og vippe sid lidt forover (hvis du forstår )

Anmeld

18. juli 2014

Kindfed

hekran skriver:

Jeg stiller mig foran dem og får dem til at holde fast i mine ben og vippe sid lidt forover (hvis du forstår )

Mens de står på gulvet eller når de stadig sidder ned?

Anmeld

19. juli 2014

Mother-love

Kindfed skriver:

Altså så hun står på alle fire med nummeren opad? Det gjorde han nemlig også af sig selv, så han har måske set det i børnehaven. Jeg synes bare, at det så virkelig mærkeligt ud!

Ja lige præcis.
Der er vel ikke andre måder at gøre det på?

Anmeld

19. juli 2014

Kindfed

Mother-love skriver:

Ja lige præcis.
Der er vel ikke andre måder at gøre det på?

Jo, for der er jo forskel på at bukke sig forover, som hvis man skulle bukke for nogen, og så at bukke sig helt ned med hænderne i gulvet..

Jeg ved heller ikke, hvorfor jeg synes, det er så svært at finde en god måde, men nogen gange støder man bare på besværlige ting, hvor man tænker, at der må være en hemmelig og supersmart metode, som kun andre mødre kender

Anmeld

19. juli 2014

hekran

Kindfed skriver:

Mens de står på gulvet eller når de stadig sidder ned?

Mens de stadig sidder på toilettet
Så undgår vi også eventuelle bremsespor på brættet

Anmeld

19. juli 2014

K&S

Kindfed skriver:

Jo, for der er jo forskel på at bukke sig forover, som hvis man skulle bukke for nogen, og så at bukke sig helt ned med hænderne i gulvet..

Jeg ved heller ikke, hvorfor jeg synes, det er så svært at finde en god måde, men nogen gange støder man bare på besværlige ting, hvor man tænker, at der må være en hemmelig og supersmart metode, som kun andre mødre kender

Måske de rammer gulvet med fingrene i BH, fordi de har børnetoiletter?
Anton læner sig frem og holder om mine ben, mens han stadig sidder på toilettet ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.