Må jeg se jeres gravide maver :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.270 visninger
15 svar
5 synes godt om
18. juli 2014

Ne2014

Sådan ser min mave ud, når jeg står op og når jeg ligger ned.. Har godt nok aldrig set sådan en mave før har i? Og hvordan ser jeres ud? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Sådan ser min mave ud, når jeg står op og når jeg ligger ned.. Har godt nok aldrig set sådan en mave før har i? Og hvordan ser jeres ud? 

Der ligger maaaassser af mavebilleder under "mave" hvis du generelt bare er nysgerrig omkring udviklingen  

Her er et af mig i liggende position i uge 16+3. I forgårs lagde jeg et op som er uge 19+3, dog stående som er en del anderledes 

Hvor langt er du?

Anmeld

18. juli 2014

Ne2014

Mor11 skriver:

Der ligger maaaassser af mavebilleder under "mave" hvis du generelt bare er nysgerrig omkring udviklingen  

Her er et af mig i liggende position i uge 16+3. I forgårs lagde jeg et op som er uge 19+3, dog stående som er en del anderledes 

Hvor langt er du?

Ja ved godt der er masser billeder derinde, men kunne godt tænke mig at få svar på om andres mave har set sådan ud som min gør - jeg har ihvertfald aldrig set en gravid mave se sådan ud før  

- hvor er din mave bare fin

Anmeld

18. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Ne2014 skriver:

Ja ved godt der er masser billeder derinde, men kunne godt tænke mig at få svar på om andres mave har set sådan ud som min gør - jeg har ihvertfald aldrig set en gravid mave se sådan ud før  

- hvor er din mave bare fin

Tak tak hvor langt er du? 

Du har ret i at din mave nærmest er "omvendt" når du ligger ned som regel kommer bulen jo nedefra og går ind i toppen kan jo se du er slank og i god form, så måske det er noget med musklerne? 

Anmeld

18. juli 2014

Ne2014

Tak tak hvor langt er du? 

Du har ret i at din mave nærmest er "omvendt" når du ligger ned som regel kommer bulen jo nedefra og går ind i toppen kan jo se du er slank og i god form, så måske det er noget med musklerne? 

Er ikke helt klar over det endnu, men det får vi svar på til scanning   men jeg er et sted mellem 7. og 13. uge kun  

Jaa det kan sagtens være det er noget med musklerne, synes bare det er meget underligt  

Og så god form er jeg faktisk heller ikke i, men 1000 tak  

Anmeld

18. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Ne2014 skriver:

Er ikke helt klar over det endnu, men det får vi svar på til scanning   men jeg er et sted mellem 7. og 13. uge kun  

Jaa det kan sagtens være det er noget med musklerne, synes bare det er meget underligt  

Og så god form er jeg faktisk heller ikke i, men 1000 tak  

Ork, hvis du ikke er længere end 7-13 uger, så er det højst sandsynligt slet ikke baby der laver den ravage endnu livmoderen når kun lige toppen af skambenet i uge 12 (i hvertfald for førstegangs)  

Anmeld

18. juli 2014

Ne2014

Mor11 skriver:

Ork, hvis du ikke er længere end 7-13 uger, så er det højst sandsynligt slet ikke baby der laver den ravage endnu livmoderen når kun lige toppen af skambenet i uge 12 (i hvertfald for førstegangs)  

Ja ved jeg godt er heller ikke førstegangs. Har tvillinger i forvejen  

Men dengang voksede maven godt nok også meget hurtigt  

Anmeld

18. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Ne2014 skriver:

Ja ved jeg godt er heller ikke førstegangs. Har tvillinger i forvejen  

Men dengang voksede maven godt nok også meget hurtigt  

Aaaah ja så kan det jo måske godt skyldes bebse, i hvertfald hvis du er tættere på 13 end 7  hihi ja det må gå stærkt med twins jeg synes det er rigeligt med én af gangen, her har det nemlig også gået pænt stærkt med at vokse både 1. og 2. gang  

Anmeld

18. juli 2014

Ne2014

Mor11 skriver:

Aaaah ja så kan det jo måske godt skyldes bebse, i hvertfald hvis du er tættere på 13 end 7  hihi ja det må gå stærkt med twins jeg synes det er rigeligt med én af gangen, her har det nemlig også gået pænt stærkt med at vokse både 1. og 2. gang  

Ja det er også rigeligt med en af gangen, det vil jeg give dig helt ret i  

jeg snakkede med en før, hendes mave så også sådan ud i starten af hendes graviditet. Så jeg er ikke den eneste med sådan en underlig mave  

Anmeld

18. juli 2014

M&N

Ne2014 skriver:

Her er et billede fra i tirsdags 29+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.