2 måneder stadig ingenting.. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
15 svar
12 synes godt om
18. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen, min mand og jeg har prøvet at være gravide i 2 måneder nu men der er ikke rigtig nogen symptomer en ømme bryster, skal have min menustration idag, men jeg er virkelig bange for at testen vil vise negativ igen, og jeg blir så knust hver gang den står på negativ det er så ubeskriveligt.. Min mand kigger nogengange på min mave og røre endda ved den og spørger om der gemmer sig en bebs i maven.. Og det gør mig så ked af det. Min mand har været medlem af en bande for et år siden og ryger stadig hash, derfor er jeg stadig bange for om det er årsagen til vi ikke kan opnå vores ønske om at blive forældre...? Nogen der kender svaret? På forhånd mange tak.. ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

Frk.S

Rolig rolig! 2 måneder er jo ingenting - det er normalt at prøve helt op til 1 år (nogle kæmper jo meget længere - men op til et år er helt normalt). 

Jeg synes godt nok det er meget tidligt du konkluderer at i ikke kan opnå jeres ønske. 

Prøv at slappe mere af omkring det, så kommer det nok. Og så synes jeg da din kæreste skal stoppe med at ryge hash... om ikke andet så for babys skyld når den engang kommer. 

Anmeld

18. juli 2014

MetteS81

Her tog det lidt over 1 år begge gang, og det er altså ganske normalt....så bare tag den med ro, det er alt for tidligt at gå og være nervøs 

Anmeld

18. juli 2014

Bak

Anonym skriver:

Hej allesammen, min mand og jeg har prøvet at være gravide i 2 måneder nu men der er ikke rigtig nogen symptomer en ømme bryster, skal have min menustration idag, men jeg er virkelig bange for at testen vil vise negativ igen, og jeg blir så knust hver gang den står på negativ det er så ubeskriveligt.. Min mand kigger nogengange på min mave og røre endda ved den og spørger om der gemmer sig en bebs i maven.. Og det gør mig så ked af det. Min mand har været medlem af en bande for et år siden og ryger stadig hash, derfor er jeg stadig bange for om det er årsagen til vi ikke kan opnå vores ønske om at blive forældre...? Nogen der kender svaret? På forhånd mange tak.. ��

Som de andre siger er der ikke noget unormalt i at der går op til et år. I kan jo bruge tiden på at få en lidt sundere livsstil jeg mener faktisk at have læst et sted (aner ikke hvor) at hash godt kan påvirke sædcellerne.

Anmeld

18. juli 2014

Bak

Anonym skriver:

http://videnskab.dk/kort-nyt/forskere-indtag-af-ca nnabis-fordobler-risikoen-lav-saedkvalitet

Her var der et link. Så ja, det forringer sædkvaliteten. Du bør overtale ham til at stoppe (jeg mener desuden der er mange andre grunde til at stoppe, men det styrer I jo selv)...

Anmeld

18. juli 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Nogle prøver i år før der sker noget. Her i huset tog det 6 måneder før at der var bid. Ro på... Stress omkring det kan også nedsætte chancen for at du får en spire i maven. Slap af og nyd at I ikke behøver prævention. 

Anmeld

18. juli 2014

Rikkemor89

Anonym skriver:

Rolig nu som de andre skriver (:

Min den første tog 11 mdr & det er ingen ting !

Men nu her anden forsøg har taget 3 år..

Anmeld

18. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg har lige taget en test idag.. Den viste en tydelig skygge, så jeg ville prøve at tage en test igen imorgen tidlig når jeg står op.. Men tænker alligevel at en streg er en streg så alligevel er jeg glad, men håber virkelig på det bedste <3

Anmeld

18. juli 2014

mortilfreja

Anonym skriver:

Jeg har lige taget en test idag.. Den viste en tydelig skygge, så jeg ville prøve at tage en test igen imorgen tidlig når jeg står op.. Men tænker alligevel at en streg er en streg så alligevel er jeg glad, men håber virkelig på det bedste <3

Må vi se et billede af testen? 

Anmeld

18. juli 2014

Frk_Louise

Her tog det cirka 7-8 måneder, så tror heller ikke du skal være bekymret 

Selvom man tænker over det, hver eneste gang, man får sin mens - om der nu er noget galt med en selv eller med ham..

Man skal bare lade være med at tænke på det. Det sker, når det sker  Det virkede for os!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.