er forvirret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
10 svar
1 synes godt om
17. juli 2014

XxStinexX

Godaften(-: 

Jeg er lidt bekymret, så prøver at skrive herinde og høre om nogle har nogen gode råd!! 

Jeg ved ikke om jeg er Gravid, har taget en test som var negativ!! Stoppet på p-piller min  sidste Mens, da jeg desværre ikke havde flere og min læge var gået på ferie, så stoppet på dem. 
Og tager piller mod prolaktin, som gør at du har større chance hvis du har sex ( gravid.) 

de sidste 2-3 dage har mine brystvorter været hævet og mega følsomme! idag kan jeg mærke mine mælkekirtler, ligesom dengang jeg begyndte at udvirkle prolaktin!/: 
- Jeg er begyndt at spise helt vildt meget? og gør jeg ALDRIG! Og har ondt i lænden og krampe nogle gange.
Sku gerne have min mens i næste uge eller næste igen, kan ikke huske helt. 

Fortsæt godaften til jer!(-;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

*Mor Til Albert*

badui skriver:

Godaften(-: 

Jeg er lidt bekymret, så prøver at skrive herinde og høre om nogle har nogen gode råd!! 

Jeg ved ikke om jeg er Gravid, har taget en test som var negativ!! Stoppet på p-piller min  sidste Mens, da jeg desværre ikke havde flere og min læge var gået på ferie, så stoppet på dem. 
Og tager piller mod prolaktin, som gør at du har større chance hvis du har sex ( gravid.) 

de sidste 2-3 dage har mine brystvorter været hævet og mega følsomme! idag kan jeg mærke mine mælkekirtler, ligesom dengang jeg begyndte at udvirkle prolaktin!/: 
- Jeg er begyndt at spise helt vildt meget? og gør jeg ALDRIG! Og har ondt i lænden og krampe nogle gange.
Sku gerne have min mens i næste uge eller næste igen, kan ikke huske helt. 

Fortsæt godaften til jer!(-;

Hvad er du bekymret for? At du er gravid? ��

Anmeld

18. juli 2014

XxStinexX

Ja! for ved ikke om jeg er eller ikke? for så skal jeg stoppe med at tage min medicin/:

Anmeld

18. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvornår har du testet? Og har du prøve at teste igen ugen efter? 

Vi kan ikke vide om du er gravid, men har du haft ubeskyttet sex så er der jo en risiko/chance for at du er det.

Anmeld

18. juli 2014

Christine

badui skriver:

Ja! for ved ikke om jeg er eller ikke? for så skal jeg stoppe med at tage min medicin/:

Må jeg spørge hvad du spiser medicin for? For umiddelbart er det nok bedst at snakke med lægen om medicinstop, selv om jeg synes det er en god ide hvis du ER gravid. 

I denne graviditet var mit første tegn at jeg var SÅ sulten omkring to dage før forventet menstuation. Jeg åd virkelig meget og blev ved med at være sulten - men jeg troede det var tegn på menstruation 

Så det KAN bestemt godt betyde graviditet. 

Men hvis din læge ikke har ferie, så skynd dig at ringe og så må du jo blive ved med at teste til den er positiv eller du får menstruation.. andet er der nok ikke at gøre 

Anmeld

18. juli 2014

XxStinexX

mor:) skriver:

Hvornår har du testet? Og har du prøve at teste igen ugen efter? 

Vi kan ikke vide om du er gravid, men har du haft ubeskyttet sex så er der jo en risiko/chance for at du er det.

For 3 dage siden tog jeg en test og den var negativ! men skal have min mens her i næste uge eller næste igen. kan ikke huske helt!!
& ja har haft ubeskyttet sex! men kun hvor han trækker sig hurtig ud lige inde!

Anmeld

18. juli 2014

XxStinexX

Christine skriver:

Må jeg spørge hvad du spiser medicin for? For umiddelbart er det nok bedst at snakke med lægen om medicinstop, selv om jeg synes det er en god ide hvis du ER gravid. 

I denne graviditet var mit første tegn at jeg var SÅ sulten omkring to dage før forventet menstuation. Jeg åd virkelig meget og blev ved med at være sulten - men jeg troede det var tegn på menstruation 

Så det KAN bestemt godt betyde graviditet. 

Men hvis din læge ikke har ferie, så skynd dig at ringe og så må du jo blive ved med at teste til den er positiv eller du får menstruation.. andet er der nok ikke at gøre 

medicinen er i mod høj prolaktin, som stopper din mælkeproduktion! ellers kan du ikke blive gravid, hvis du ikke får de piller! men man skal så vide at når man tager de piller, kan man blive gravid hurtigere, end folk der ikke tager dem

- Damn... så jeg ikke alene! for jeg forstår ikke hvorfor jeg kan spise hele tiden?. var sulten kl. 4 i nat?:s har jeg aldrig været før. :/

Hun har ikke ferie nu! så tror jeg kontakte hende, og som du siger så der ikke andet end at gøre! end at købe en test

Anmeld

18. juli 2014

SussieThyssen

Jeg tænker at det også kan være P-pillestoppet, der laver ravage i din hormonbalance, så din krop rumsterer med underlig opførsel.

Men du må jo teste om nogle dage igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. juli 2014

XxStinexX

SussieThyssen skriver:

Jeg tænker at det også kan være P-pillestoppet, der laver ravage i din hormonbalance, så din krop rumsterer med underlig opførsel.

Men du må jo teste om nogle dage igen.

Kærligst
Sussie

Yep.. Tænkte også det var mine p-piller, men har op til flere gange stoppet på p-piller & aldrig følt sådan her før :s

den følse jeg har nu, er ligesom da jeg produceret mælk i brysterne :/ og det er nu 2 år siden!  

Anmeld

18. juli 2014

Christine

badui skriver:

medicinen er i mod høj prolaktin, som stopper din mælkeproduktion! ellers kan du ikke blive gravid, hvis du ikke får de piller! men man skal så vide at når man tager de piller, kan man blive gravid hurtigere, end folk der ikke tager dem

- Damn... så jeg ikke alene! for jeg forstår ikke hvorfor jeg kan spise hele tiden?. var sulten kl. 4 i nat?:s har jeg aldrig været før. :/

Hun har ikke ferie nu! så tror jeg kontakte hende, og som du siger så der ikke andet end at gøre! end at købe en test

Øv jeg kan godt forstå det er svært at vente!

Men jeg vil anbefale clear blue digital test, jeg synes de er nemmest at aflæse (måske kun én, da de nok er lidt dyrere end valmed og hvad de andre graviditetstests ellers hedder).

Det er forfærdeligt med den sult! Og det er ligemeget hvor meget man spiser, det hjælper intet. Her blev sulten dog afløst af massiv kvalme og opkast efter et par uger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.