iKea hacking seng færdig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2014

Kay

AnitsithC skriver:

Super fedt lavet og super unik på jeres måde!
Love it

Mange tak vores datter elsker sin seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

Kay

esiuol22 skriver:

Super fint lavet og fundet på, vi udnytter også pladsen 75kvadratmeter 2 voksne og to børn en på 2 og en på 14 godt med inspiration

Ja det er med at finde de smarte løsninger når pladsen  er trang

Anmeld

18. juli 2014

Kay

Babydrøm skriver:

Hvor er det flot!

Mange tak

Anmeld

21. september 2014

Malene76

Kay skriver:

Ja så blev vi færdige med Elnas seng og værelse... eller næsten... vi mangler lyskæde til stjernehimlen i hule sengen og en trappe op til sengen men den er undervejs skal bare lige males i de rigtige farver

Har taget billeder fra start til slut  

Og vi er på glade for resultatet

Vi har valgt at bruge en bogkasse med sengerand omkring til sengehest og opbevaring af bøger, Elna elsker nemlig at læse...

Planen er at når hun bliver stor nok skal hun op i overkøjen og sove... men indtil da sover hun i hulen

Og ved i så hvad, på vej til netto i dag stod en gammeldags tremmersengen... der stod ud til vejen med et gratis skilt på... så den kom vi lige til at tage med hjem  så frem med penslen igen

Billeder fra start til slut og et par af resten af værelset der jo ikke er ret stort

Er vild med hvad I har gjort ved den Ikeaseng.  Er det tapet I har på siderne? 

Så når du ser mig besøge din profil i denne tid, så er det bare fordi jeg bliver inspireret. 

Kh. Malene 

Anmeld

21. september 2014

Kay

Malene76 skriver:

Er vild med hvad I har gjort ved den Ikeaseng.  Er det tapet I har på siderne? 

Så når du ser mig besøge din profil i denne tid, så er det bare fordi jeg bliver inspireret. 

Kh. Malene 

Ja det er det  

Du får lige  et nærbilleder af det og spørg endelig bare løs

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2014

Malene76

Kay skriver:

Ja det er det  

Du får lige  et nærbilleder af det og spørg endelig bare løs

Tusind tak.  Er sengen stabil, synes der ser lidt tynd ud i pindene mellem seng og gulv? 

Kh.  Malene

Anmeld

21. september 2014

Kay

Tusind tak.  Er sengen stabil, synes der ser lidt tynd ud i pindene mellem seng og gulv? 

Kh.  Malene

Meget stabil vi stod 3 voksne mennesker på pladen da vi samlede sengen... ikke at 3 mennesker var nødvendigt men min svigerfar kom lige forbi 

Men det kræver nogle ordentlige skruer

Anmeld

21. september 2014

Malene76

Kay skriver:

Meget stabil vi stod 3 voksne mennesker på pladen da vi samlede sengen... ikke at 3 mennesker var nødvendigt men min svigerfar kom lige forbi 

Men det kræver nogle ordentlige skruer

Så du mener godt at (hvis man ikke lige har jeres understel) at sengen er stabil nok. Vi har en søn der sommetider kommer til at hoppe lidt i sengen.  Min mand synes nemlig den ser lidt dingel agtig ud, hvis man ikke har jeres understel under. 

Anmeld

21. september 2014

Kay

Malene76 skriver:

Så du mener godt at (hvis man ikke lige har jeres understel) at sengen er stabil nok. Vi har en søn der sommetider kommer til at hoppe lidt i sengen.  Min mand synes nemlig den ser lidt dingel agtig ud, hvis man ikke har jeres understel under. 

Du mener kommoderne?

Anmeld

21. september 2014

Malene76

Du mener kommoderne?

Altså.  Svært at forklare. Jeres seng er stabil ud netop pga de skuffer I har sat under. Min mand mener at sengens stel der går lodret ned mod gulvet, ser lidt dingel ud på Ikeas hjemmeside. Er den solid nok? Giver det mening nu? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.