Babyjogger City Elite/Lift eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juli 2014

Humanincubator

Jeg har termin i oktober, og jeg har købt en babyjogger city elite, som er den helt rigtige vogn for mig. Er dog i tvivl om, hvorvidt jeg bør købe en lift. Har en altanbarnevogn herhjemme, så bebs skal kun sove i den, når vi er ude i verden. Har en voksipose med plade, som egentlig var tiltænkt formålet.

Hvad siger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

Kay

Min datter blev født i august og der brugte vi liften meget... nu venter vi en pige til oktober og jeg har overvejet at sælge den da jeg er ret sikker på at vi ikke får den brugt...

Vi har også en cityelite og er bare så glad for den

Anmeld

17. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg synes lift er rigtig rart når de er helt små. Den er nem at bære rundt med en sovende bebs i. Det er voksi også, men den bliver hurtigt for varm når man kommer indendørs, og hvis man først åbner den, så skal du hen og lukke til igen hvis du skal ind i et andet rum fx, og risikere at vække baby med alt det mosleri Liften har også kalechen som gør den lidt mere hule agtig og rar for sådan nogen små tryghedsnarkomaner  

vi havde både lift og voksi, og vil bruge begge dele igen til nummer 2

desuden tænker jeg at en lift i eliten måske er godt i de koldere måneder da en elite jo ikke er så polstret mod vind og vejr på siderne, som en alm vogn.? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.