Uge 20+0 - første barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.906 visninger
9 svar
22 synes godt om
17. juli 2014

Kjelin

I tirsdags nåede jeg halvvejs i min graviditet og var samtidig til MS. Skønt at få bekræftet at alt er som det skal være, på trods af at jeg ikke ser særlig gravid ud. 

Til en selvbetalt kønsscanning fik vi at vide at det var dreng, men til MS bekræftede to jordemodere at det altså er en lille prinsesse. Sikke en overraskelse!! 

Billede af maven 20+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hihi, håber ikke du nåede at købe for meget så tillykke med tøsepigen 

Anmeld

17. juli 2014

Kærlighediminmave

Kjelin skriver:

I tirsdags nåede jeg halvvejs i min graviditet og var samtidig til MS. Skønt at få bekræftet at alt er som det skal være, på trods af at jeg ikke ser særlig gravid ud. 

Til en selvbetalt kønsscanning fik vi at vide at det var dreng, men til MS bekræftede to jordemodere at det altså er en lille prinsesse. Sikke en overraskelse!! 

Billede af maven 20+0

Hvem skal man stole på i sådan en situation ? Jeg vil være i tvivl hvis det skete for mig, når man betaler for at få kønnet afvide og så de siger en ting og andre siger noget andet, så er pengene jo lidt spildt?:/ 

Anmeld

17. juli 2014

Trekløver(:

Ville ringe til klinikken og be om at få en gratis scanning, fordi du til MD har fået at vide, at det er en pige. Har de tager fejl, burde du få dine penge igen

Stort tillykke med den gode scanning og med den lille pige

Anmeld

17. juli 2014

Kjelin

Vi kontaktede klinikken, hvilket resulterede i at vi fik pengene retur + at vi får en gratis 3D/4D scanning når jeg er i uge 27, så det synes jeg er fin service 

Og drengetøjet er nu ved at blive byttet ud med lyserødt, hehe. Jeg har heldigvis en veninde der venter en dreng og som kunne bruge det jeg sortererede fra. 

Anmeld

17. juli 2014

Mutti2

Kjelin skriver:

Billede af maven 20+0

Tillykke med bebs

Skal lige høre, er du 20 + 0 på det vedhæftede billede ?

Anmeld

17. juli 2014

AlberteSophie

Tillykke (: 

og hvor er det forvirrende med kønnet, hvor fik i lavet scanningen henne? 

Anmeld

18. juli 2014

Kjelin

Putte-mor skriver:

Tillykke med bebs

Skal lige høre, er du 20 + 0 på det vedhæftede billede ?

Ja halvvejs på billedet. Har ikke meget mave endnu (var ret slank inden graviditet), men jeg kan efterhånden mærke at hun fylder godt derinde og til MD fik vi at vide at hun vokser som hun skal 

Anmeld

18. juli 2014

Kjelin

AlberteSophie skriver:

Tillykke (: 

og hvor er det forvirrende med kønnet, hvor fik i lavet scanningen henne? 

Hos lille kbh'er. Det er vidst ikke så tit de tager fejl, men det sker åbenbart  Fik dem anbefalet af flere veninder som har været meget tilfredse. 

Anmeld

26. juli 2014

Sunsmile

Kjelin skriver:

Billede af maven 20+0

Tillykke med din lille pige i maven. Jeg håber da snart du kommer til at få lidt mere mave Men det vigtigste er jo at baby har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.