Hejsa:0)
Hmm, jeg vil ikke mig til dommer for om du tænker for meget over tingene´, det mener jeg generelt aldrig man kan gøre, da man altid kan blive klogere af sine egne tanker. Det eneste jeg vil sige, er jo, som du selv skrive i har snakket om, at i vidste i kunne ende i denne situation:0)
I min første graviditet, var jeg ganske alene, faderen var og er slet ikke inde i billedet. Jeg var til alle undersøgelser og scanninger selv. Scanningerne synes jeg var lidt ensomme, men jordemoder, lægebesøg og fødselsforberedelser tænkte jeg aldrig over det:0)
Nu venter jeg mig igen. Denne gang har jeg en skøn mand at dele det med, men da vi bor i Viborg og han arbejder i Esbjerg, så bliver jeg også alene om tingene her. Han tager fri til scanninger, men jordemoder osv klarer jeg selv, hvilket er helt fint med mig.
Fødslen skal min mand helt klart være med til, og jeg ved at der er ikke noget han hellere vil:0)
Jeg vil ønske dig held og lykke, og håber at du og din mand finder lige den løsning der passer dig. Husk at nyd det, også selvom du skal afsted alene:0)
Knus fra mig
Anmeld