Hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
3 svar
3 synes godt om
17. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg står i denne situation at jeg er gravid i 5. måned.
Jeg er ikke sammen med den kommende far mere.

Da jeg var 13 uger henne meldet han helt fra mg ville intet ha med barnet at gøre. Dagen før vi skulle til scanning.

Nu har jeg så hørt han går og siger jeg ikke skulle være gravid. Han har endda snakket med statsforvaltning og de har hvis sagt at der nok ikke var noget i det da han ingen beviser har fået af mig.
Og han mener nu vi ikke snakker sammen er det ikke sandt.
Men han ville jo være fri for det hele så synes ikke jeg ville rende ham i røven.

Nu ved jeg ikke om jeg skal kontakte ham og vise ham scannings billeder osv. Eller om jeg bare skal vente til han får brev når statsforvaltningen.. :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Da jeg var 13 uger henne meldet han helt fra mg ville intet ha med barnet at gøre. Dagen før vi skulle til scanning.

Nu har jeg så hørt han går og siger jeg ikke skulle være gravid. Han har endda snakket med statsforvaltning og de har hvis sagt at der nok ikke var noget i det da han ingen beviser har fået af mig.
Men han ville jo være fri for det hele så synes ikke jeg ville rende ham i røven.

Nu ved jeg ikke om jeg skal kontakte ham og vise ham scannings billeder osv. Eller om jeg bare skal vente til han får brev når statsforvaltningen.. :-(

Med den opførsel fortjener han ikke at få en dyt info om noget som helst før han skal skrive under på papirerne.
Sikka et fjols.

Du kan jo nok ikke komme uden om samvær, når den bette når en vis alder, men det må du jo så tage til den tid, hvis han fortryder, at han ikke vil have noget med barnet at gøre.

Held og lykke med det hele og stort knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. juli 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Sys bestemt heller ikke han skal have noget info om hvad der sker i din graviditet når han opføre sig sådan.

Håber du har en sød familie og søde venner som vil være der for dig.
fra mig

Anmeld

17. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er jo noget vås fra hans side at gå og sige den slags. når din mave rigtig buler, så er hans historie jo ligesom manet til jorden helt af sig selv og dét burde også være bevis nok for ham hvis det er fordi han ikke tror på du er gravid?   Og ellers, ja, så kan han jo se det om 4 måneder når babyen er kommet til verden. Men som de andre siger, du skylder ham ikke at forklare og bevise, det finder han tids nok ud af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.