Mærkelig madvaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2014

cwl

LinLin skriver:

Ja men de er ikke så gode som den fra mcD eller burger King eller det var de i hvert fald ikke den ene gang jeg har prøvet dem...

Vi har også købt dem hjem til fryseren i Metro, (stor pose!) men det er ikke det samme når de bare bliver lavet i ovnen

Ej det er taveligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Trekløver(:

cwl skriver:

Det er da lidt bedre end friturestegt mad.. Godt vi ikke har en friture herhjemme..

Ja det var ikke det værste, men tror min mand var lidt træt af at løbe i 7 eleven for mig sent om aftenen når jeg lige havde brug for slush ICE

Og ja sådan en skal man nok ikke anskaffe sig i en graviditet, hvis man har det som dig

Anmeld

16. juli 2014

cwl

Aisha skriver:

Citron !

Det lyder surt...

Anmeld

16. juli 2014

cwl

M_V skriver:

Ja det var ikke det værste, men tror min mand var lidt træt af at løbe i 7 eleven for mig sent om aftenen når jeg lige havde brug for slush ICE

Og ja sådan en skal man nok ikke anskaffe sig i en graviditet, hvis man har det som dig

Ha ha, kan lige forestille mig det, kl. Lort om aften, en mand komme ned og købe en slush ice og ikke andet... Ha ha

Nej præcis..

Anmeld

16. juli 2014

Toeffe87

I min første graviditet var det kartoffelmos. Kunne spise det morgen, middag og aftenen Denne gang ( 6+3 i dag), har jeg lyst til søde sager hele tiden, specielt sure vingummier.. - og kakaomælk 

Anmeld

16. juli 2014

Cat93

agurk

Anmeld

16. juli 2014

Maja88

Nuggets..
Bearnaise sauce
Scoop saftevand-den røde

Anmeld

16. juli 2014

Isabella_mor

pommes frites...!!!! rigtig meget især i kvalmeperioden. 

chips

mathilde kakaomælk.

Suppe....!!! dog kun da jeg havde kvalme. 

nu er der bare normalt... 

Anmeld

17. juli 2014

cwl

Toeffe87 skriver:

I min første graviditet var det kartoffelmos. Kunne spise det morgen, middag og aftenen Denne gang ( 6+3 i dag), har jeg lyst til søde sager hele tiden, specielt sure vingummier.. - og kakaomælk 

Kartoffelmos til morgenmad... Lækkert.. ;P

Anmeld

17. juli 2014

cwl

Isabella_mor skriver:

pommes frites...!!!! rigtig meget især i kvalmeperioden. 

chips

mathilde kakaomælk.

Suppe....!!! dog kun da jeg havde kvalme. 

nu er der bare normalt... 

Jeg er ikke den eneste der er til friture..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.