Lette menssmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. juli 2014

Anonym trådstarter

Er det normalt at have lette menssmerter under graviditet? Jeg er 11+4. Det varede kun ganske kort og er ovre igen.

Så kan jeg også opleve at få lidt jag og stikken i en af siderne i underlivet når jeg rejser mig op. Ikke hver gang. Er det også normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Anonym trådstarter

16. juli 2014

LinLin

Lyder normalt

Anmeld

16. juli 2014

anonym1993

Anonym skriver:

Er det normalt at have lette menssmerter under graviditet? Jeg er 11+4. Det varede kun ganske kort og er ovre igen.

Så kan jeg også opleve at få lidt jag og stikken i en af siderne i underlivet når jeg rejser mig op. Ikke hver gang. Er det også normalt?

Jeg har tit næsten samme smerter som når jeg skulle ha menstruation :-) i starten troede jeg tit testen havde vist forkert, fordi jeg var sikker på jeg skulle ha menstruation pga. smerterne :-D tror det er meget normalt :-) er 15+4 nu

Anmeld

16. juli 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar  Er det fordi livmoderen udvider sig at man kan få disse lette smerter?

Anmeld

16. juli 2014

Christine

Anonym skriver:

Tak for svar  Er det fordi livmoderen udvider sig at man kan få disse lette smerter?

Dem i siden er, ja. Det er bare ligamentsmerter 

Anmeld

16. juli 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Dem i siden er, ja. Det er bare ligamentsmerter 

Ok. Hvad så med de lette menssmerter? Hvad skyldes det?? Sikke jeg spørger 

Anmeld

16. juli 2014

Christine

Anonym skriver:

Ok. Hvad så med de lette menssmerter? Hvad skyldes det?? Sikke jeg spørger 

Jeg vil tro det er det samme. Men jeg synes dem i siden gør mere ondt  Så dem bliver jeg altid selv bekymret over, men tror det er totalt uden grund.

Og så længe det bare er lette smerter, så er de lette mens smerter nok også den voksende livmoder..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.