spark??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
8 svar
1 synes godt om
16. juli 2014

janni2750

Har nok et rigtig sjovt spørgsmål så håber der er nogen der kan svar på det. Jeg er 15+4 i dag og venter en dreng...

Var til skanning i dag og der hørte jeg hjertelyden.. Men jeg har bare ikke mærkede ham sparkede endnu.. Men er det fordi har lidt på side benene hehe...

Håber der er nogen der kan svar på det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Bak

janni2750 skriver:

Har nok et rigtig sjovt spørgsmål så håber der er nogen der kan svar på det. Jeg er 15+4 i dag og venter en dreng...

Var til skanning i dag og der hørte jeg hjertelyden.. Men jeg har bare ikke mærkede ham sparkede endnu.. Men er det fordi har lidt på side benene hehe...

Det er fordi du kun er 15+4 i dag det er helt normalt ikke at mærke spark på det tidspunkt, der kan sagtens gå flere uger

Anmeld

16. juli 2014

Christine

janni2750 skriver:

Det er helt normalt! Tror jeg mærkede noget 16+2 første gang i denne graviditet (hvor jeg havde ekstra på sidebenene i forhold til med de to første). Derefter gik der ca to uger, siden har jeg mærket noget hver dag 

Så vil sige du nemt kan komme til at vente nogle uger endnu..

Anmeld

16. juli 2014

Frk_Louise

Jeg mærkede først spark i uge 20  Så tror det er helt normalt! Jeg har også lidt på sidebenene, men man kan se det udenpå og min kæreste kan mærke det.. Det har været sådan to uger cirka.. Men har selv kunne mærke det siden uge 20. Er 23+4 idag..

Anmeld

16. juli 2014

Clisolka

janni2750 skriver:

Bare vent, spark skal nok komme 

Det har intet at gøre med, at du har lidt på sidebenene, for så havde jeg heller ikke kunnet mærke mine 

Anmeld

16. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Indvendige spark har intet med vægt at gøre de fleste førstegangs mærker ikke noget før uge 18, måske senere endnu. Og ikke hver dag før måske uge 21-24. 

Om du mærker det tidligt eller sent kan have noget med moderkagens placering at gøre hvis den ligger ud mod maveskindet går der typisk lidt længere tid før der er kraft nok på sparkene til at de kan mærkes på dig

Anmeld

16. juli 2014

*Mor Til Albert*

janni2750 skriver:

Helt normalt at du ikke har mærket ham endnu. Måske ligger din moderkage ud mod maveskindet, sådan at den bliver til en slags stødabsorberende pude. Så skal han være lidt større og stærkere før du kan mærke ham  

Anmeld

17. juli 2014

sussis

er selv i 21+0 idag og har ik rigtig mærket noget endnu med sikkerhed. Så må nok os bare være lidt tålmodig lidt endnu:-)

Anmeld

17. juli 2014

Sunsmile

Jeg er 18+5 idag og har mærket blide puf næsten hver dag siden 18+0, men ingen tydelige spark eller puf. Venter også spændt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.