Hvad ville i blive glade for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
13 svar
2 synes godt om
16. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg overvejer at købe en lille kuffert også putte lidt forskellig ting til en barselsgave.
Indtil videre ved jeg der skal bodyer og måske et par bukser.

Hvilken ting ville i ellers blive glad for at få i? Også et andet spørgsmål er bilkas bodyer gode? (Jeg vil ikke hører jeres mening og om man kan giv bilka tøj eller ej i barselsgave)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Chantie

Stof bleer

Anmeld

16. juli 2014

Mother-love

Jeg ville vælge Kvicklys bodyer istedet min erfaring er de bedre holder faconen.

Men ellers ville jeg komme

Stofbleer
Et lille tæppe
En suttekæde
Sutter
Sutteflaske
Lidt cremer
Eller lign i

Anmeld

16. juli 2014

MetteS81

Jeg synes Bilkas bodyer er gode, brugte dem meget til min datter...og så koster de jo nærmest ingenting  Nå, men ellers ville jeg blive glad for stofbleer, en god håndcreme, suttesnor, lille krammebamse..

Anmeld

16. juli 2014

JH12

Tøj str. 62+
Noget legetøj
Noget personligt med barnets navn, hvis man kender det

Ting jeg ville blive ked af, var stof bleer og sutter.. For det havde vi købt mere end rigeligt af..

Anmeld

16. juli 2014

tarkoflen

En sød lille bamse, der findes faktisk nogle super søde nogle i ikea og h&m som ikke koster en formue

Der ud over ville jeg være blevet glad for var en lækker håndcreme til mig selv, da man jo som bekendt vasker fingre virkelig mange gange

Måske et hjemmelavet gavekort/klippekort til at du kommer forbi med aftensmad eller frokost til den lille familie. Det kan jo være hjemmelavet sandwich eller en gryderet. Det kan jo også være til fryseren, hvis du ikke bor i nærheden.

Anmeld

16. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Bilkas bodyer er super! Og billige  Winwin

et blødt babytæppe evt med navnebroderi

suttekæde

bamse (sådan en man gemmer hele livet) 

lille rangle 

Anmeld

16. juli 2014

Anonym trådstarter

Det bliver nok hm bodyer også nogle pleje produkter og måske en lille bamse/rangle.

Anmeld

16. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Enig med stofbleer, dem kan man næsten kun have for lidt af...

de er FANTASTISKE når barnet starter i VS/DP og begynder at have snotnæse.. vi havde altid 4 stk liggende i soveværelset for at kunne klare en nat med slem snotnæse...

En tættekam til Arp, og madolie/babyolie så det nemmere går væk.

spisedragter (Ikea har 2 stk for 29 eller 49 kr) med lange ærmer og en lille lomme foran til at fange madrester... De kan også bruges til mange andre ting Vi bruger dem selv til når han skal male i en alder af snart 3 år

gavekort til H&M bare på 100 kr eller 150 kr er altså også bare fantastiskt... det var den eneste årsag til at sønnen fik sine første hjemmesko og strømper med dutter under...

det var lige de bedste ting jeg fik i barselsgave

Anmeld

16. juli 2014

L&V

Anonym skriver:

Jeg overvejer at købe en lille kuffert også putte lidt forskellig ting til en barselsgave.
Indtil videre ved jeg der skal bodyer og måske et par bukser.

Hvilken ting ville i ellers blive glad for at få i? Også et andet spørgsmål er bilkas bodyer gode? (Jeg vil ikke hører jeres mening og om man kan giv bilka tøj eller ej i barselsgave)

Jeg ville blive mere glad for noget personlige og noget som man måske ik selv lige ville bruge penge på men som kunne forsøde hverdagen.

Det er jo en smagssag om man ka gi det i gave. Jeg ville ik selv gøre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.