min dejlige dreng:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
3 svar
9 synes godt om
16. juli 2014

Tin

Profilbillede for Tin
Fik lige lyst til at dele min søn med jer:-)

Han er hel unik! 6 år gammel og den yngste i vores flok på 5.

Han har diagnoserne ADHD,autistiske træk, sensitiv og forstyrrelser af specifikke færdigheder, som hos ham,dækker over især de sociale.

Men: han er hel fantastisk. Han er altid glad, gør aldrig nogen bevist ondt,utrolig charmerende og så ved han alt om alting! Han suger viden til sig! Han læser,skriver og regner.

Han snakker meget og hele tiden! Og nogen gange siger jeg bare, ja,hmm ,okay,det lyder spændende....han kræver jeg lytter og reagerer på alt han siger,og nogen gange er det bare svært at følge med.

Han er kendt i den lokale købmand,fordi han snakker fra vi går ind til vi går ud...og han skifter hurtigt emner.

Han ved hvad tøj,jeg skal købe og giver højlydt sine meninger til kende...både hvis han er enig i mit valg,eller hvis han er i mod.

Han ved også hvad vi skal handle til aftensmaden, eller hvad der skal pakkes til ferien. Kort sagt har han en mening om alt!

Han er glad for at sove i vores seng,og kommer ind noget nær hv. 2 nat, og kravler under dynen.

Det er virkelig irretereende, men jeg nænner ikke til at afvise ham,da jeg ved det handler om meget af den utryghed,som skabes når der sker for meget omkring ham,eller når hjernen tænker så meget som hans.

Her til sidst lige en lille en fra i morges. Vi talte om den nærtstående campingtur..og ud af det blå: Mor....jeg ved godt hvem der har født os...!

Okay,siger jeg...jeg vil da mene det er mig!!

Nej moar....jeg mener jo alle mennesker i hele verden....Det har JULEMANDENS KONE!!

Og ved du hvorfor?? (her når jeg slet ikke at svare..)det er jo fordi,at Jesus er en mand,og han kan ikke få børn. Gud er også en mand og Julemanden kan heller ikke få børn...så det er ALTSÅ Julemandens kone!! Det er jo også derfor hun er så tyk mor.....med alle de børn hun har haft derinde jo!!

••ja logikken fejler ikke det mindste:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

SussieThyssen

LOL det var da en dejlig dreng du har der...og du har ikke noget billede??

Med den begavelse, skulle du måske overveje en mentiqaskole til ham senere???

Ja det er dejligt at vore børn klarer sig på trods ad handikaps, og jeg er da sikker på at han nok skal få indhentet en masse af sit når I støtter ham så godt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. juli 2014

Tin

Profilbillede for Tin
SussieThyssen skriver:

LOL det var da en dejlig dreng du har der...og du har ikke noget billede??

Med den begavelse, skulle du måske overveje en mentiqaskole til ham senere???

Ja det er dejligt at vore børn klarer sig på trods ad handikaps, og jeg er da sikker på at han nok skal få indhentet en masse af sit når I støtter ham så godt.

Kærligst
Sussie

Tak:-) ville have sat et billede ind, men min mobil var ikke enig desværre, for han er også en køn knægt;-)

Anmeld

17. juli 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Åhhh de skønne guldkorn.. jeg arbejder selv i en børnehave og hvad man ikke får af historier, det er fantastisk og bare dejligt at børn tænker så ligefrem :-) Han lyder som en skøn dreng 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.