mens smerter i bølger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. juli 2014

Kay

Er 27+1 i dag, anden gang... og kan sgu ik huske om det her er normalt?

Sidder og slapper af imens lillesøster mosler inde i maven... kan mærke meget aktivitet nede ved mit bækken, og er begyndt at få mens smerter i bølger... 

Husker ik om det bare er sådan det føles hvis hun er igang med at vende sig med hoved ned? Kan i altfald mærke hun ikke ligger på tværs længer som hun ellers har yndet at gøre længe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Kay

"Smerten" sidder både for og bag på, og jeg har meget lyst til at finde min varmepude frem

Anmeld

16. juli 2014

Dorthe1986

Jeg ville nok ringe til fødegangen og lige høre ad

Anmeld

16. juli 2014

M&N

Kay skriver:

Er 27+1 i dag, anden gang... og kan sgu ik huske om det her er normalt?

Sidder og slapper af imens lillesøster mosler inde i maven... kan mærke meget aktivitet nede ved mit bækken, og er begyndt at få mens smerter i bølger... 

Husker ik om det bare er sådan det føles hvis hun er igang med at vende sig med hoved ned? Kan i altfald mærke hun ikke ligger på tværs længer som hun ellers har yndet at gøre længe...

Det kommer også af og til hos mig. Har rigtig mange smerter denne gang - men har også svær bækkenløsning

God idé med varmepude

Er selv 29+1...

Anmeld

16. juli 2014

Kay

MorTilMalucca skriver:

Det kommer også af og til hos mig. Har rigtig mange smerter denne gang - men har også svær bækkenløsning

God idé med varmepude

Er selv 29+1...

Min bækkenløsning er heldigvis ikke lige så slem denne gang, dog stadig slem... det går hjulpet med en lur 

Anmeld

16. juli 2014

Kay

Dorthe1986 skriver:

Jeg ville nok ringe til fødegangen og lige høre ad

Jeg valgte at ligge mig til afslapning og endte med at sove en times tid, og nu går det fint igen... var det ikke gået over havde jeg ringet der ind

Anmeld

16. juli 2014

Dorthe1986

Kay skriver:

Jeg valgte at ligge mig til afslapning og endte med at sove en times tid, og nu går det fint igen... var det ikke gået over havde jeg ringet der ind

Det var godt

Anmeld

16. juli 2014

Kay

Dorthe1986 skriver:

Det var godt

Ja... for det er alt for tidligt jo... men lærte sidst at kun hvis man ikke kan sove for smerten er det nu havde opstarts veer i en uge, til gengæld da første rigtige ve kom gik der 3 timer og så var hun ude :p

Anmeld

16. juli 2014

Kay

En lille Update... har haft en del plukveer i dag, kan ikke gå meget mere end 5 meter så kommer der en, de gør dog først ondt hvis jeg ignorer dem... mens smerterne kommer ikke i bølger efter en lur... men der kommer en i ny og næ....

Men jeg har bestemt heller ikke passet på mig selv denne weekend og nok heller ikke mandag og tirsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.