Misjelle skriver:
haha .. sagde også til min mand for et stykke tid siden om det var muligt at finde ud af om han havde DAMP (altså Linus ikke min mand
). Jeg ved heller ikke hvorfor de er så urolige Linus har nu sovet siden kl. 7:55 her til morgen og han er endnu ikke vågnet eller urolig, hvorfor mon så han vågner hele tiden om natten. Har været ude at kigge massere af gange og sutten er ikke i munden. Jeg har tænkt lidt på om han mon godt kan lide at sove i barnevognen fordi den er mindre og mere hule agtig?!... ja vi bliver nok aldrig helt kloge på de små nus
.
Ihh igen præcis det samme

Han sover også super godt i barnevognen om dagen og skal ikke have sut eller noget

Da vi var på Bornholm i sommer sov han faktisk godt om natten og der sov han i barnevogns indsatsen .. Men tænker han skal jo også lære at sove i sin vugge ?? Men man vil jo gerne have sin nattesøvn fnis ,,, Syntes også ind i mellem han kan være så urolig med sine hænder ,, Kradser sig i hovedet og prøver at rive sig i håret (det han nu har ) he he men ikke hele tiden , kun nogen gange ,, Fnis os hønemødre altsåå ..
Anmeld