Babyalarm? Hvad er hot nu til dags.. :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
16 svar
7 synes godt om
15. juli 2014

Morgensol

Til vores 2 store piger har vi haft en super Nova alarm som vi var super glade for. 

Den er død efter næsten 5 års tro tjeneste og vi skal derfor have en ny til når baby kommer til dec. 

Jeg har slet ik styr på hvad der er godt på markedet nu.

Så hvad kan i anbefale? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2014

Frk_Louise

Til vores 2 store piger har vi haft en super Nova alarm som vi var super glade for. 

Den er død efter næsten 5 års tro tjeneste og vi skal derfor have en ny til når baby kommer til dec. 

Så hvad kan i anbefale? 

Arbejder i en børnehave og jeg putter børnene, når de skal sove til middag. Der har vi købt en "Neonate". Ved ikk hva modellen hedder, kan bare huske den var på tilbud i elgiganten til 500 kr..  Den er rigtig fin - enkel og fungerer fint. Og så har den en god rækkevidde.

Anmeld

15. juli 2014

EnGodMor

Vi har haft fem forskellige på cirka tre år, og alle fem har haft svigtet os. 

Så jeg kan desværre ikke anbefale nogle men kan derimod anbefale at have barnevognen foran et vindue der står åbent, og så tjekker jævnligt om baby sover

Anmeld

15. juli 2014

tarkoflen

Jeg har lidt fortrudt vores super Nova, jeg er træt af at man ikke kan låse den, og at man kan komme til at skifte koder enten ved at have den i lommen, eller fordi man har en lille pilfinger

Hvis jeg kunne vælge en ny lige nu, så blev det en neonate, synes den er lille og handy og det betyder meget for mig! Og så kender jeg kun folk der er glade for den

Anmeld

15. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Walkitalkier fra Harald Nyborg! Vh stine

Anmeld

15. juli 2014

Monski

Morgensol skriver:

Så hvad kan i anbefale? 

Vi har padwico 850 og vi er super glade for den!

Anmeld

15. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ikeas 

Anmeld

15. juli 2014

mortilhelen

Elsker vores nabby!!! Tager en time at oplade helt og har derefter 70 timers batterilevetid :-) når den er ved at løbe tør får man en sms "Nabby har 5% tilbage, perfekt til en lur på 2 timer" sådan cirka  

Anmeld

15. juli 2014

tarkoflen

mortilhelen skriver:

Elsker vores nabby!!! Tager en time at oplade helt og har derefter 70 timers batterilevetid :-) når den er ved at løbe tør får man en sms "Nabby har 5% tilbage, perfekt til en lur på 2 timer" sådan cirka  

Hvordan er rækkevidden på den? Det lyder næsten for godt til at være sandt

Anmeld

15. juli 2014

Troldemommi

Morgensol skriver:

Så hvad kan i anbefale? 

Jeg elsker vores super nova, den bedste barselsgave som nu snart er tre år gammel, men som fortsat har en vigtig rolle i vores familie

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.