Kære st.
jeg synes det lyder rigtig spændende. Som Anja skriver, så er penge ikke alt, men som du selv skriver, så er de dælme rare at have. det giver altså en vis frihed, og det tror jeg at mange, i sær småbørnsfamilier har brug for. Det kunne jo være fedt for dig, at du kunne bruge din tid med forretningen og ikke mindst med børnene.
Men det er jo ikke sådan lige til at tage en sådan beslutning. Der vil klart være både plusser og minusser ved sådan en omvæltning. Jeg tror det kan blive hårdt at være alene med to, måske tre børn, men man kan også vænne sig til meget. Det lyder til at huset i Madrid ville kunne give dig og ungerne mere tilfredshed, og hvis det ender med den løsning bliver I alle glade. Der er selvfølgelig lang vej endnu, men det er da ikke en helt uladesiggørelig løsning.
Da vi ventede Mads, arbejdede Jeppe i København, som montør i forbindelse med sit tømrerjob. Han kom hjem torsdag aften, og tog afsted igen søndag aften. Det var vel at mærke inden Mads kom til verden. Vi snakkede også meget frem og tilbage om Jeppe skulle blive derovre, da det gav nogle rigtig gode penge. Men han kom frem til, at han ikke ville gå glip af den første tid med Mads. Men jeg tror det er noget andet, når det er med den første. Khike har jo oplevet, hvad det vil sige at have babyer i huset, og han har prøvet at følge de første skridt og de første ord. Så det er måske anderledes for ham denne gang ? Hvor ofte kunne han komme hjem til jer? Det er slet ikke sikkert at I er så langt i jeres overvejelser endnu.
Jeg er spændt på hvad den næste tid bringer for jer. Og tænk, hvis dit navn så ændrer sig til "st Dubai". Ikke dårligt :D ;)
Mange knus og god weekend fra st.
Anmeld