3D/4D scanning på Sjælland??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.894 visninger
9 svar
10 synes godt om
15. juli 2014

mt2

Står og gerne vil bestille tid til en 3D/4D scanning, og har en veninde som også står og skal finde en..

Men hvor pokker skal man tage hen nu om dage?

Jeg er fra Lolland/Falster og besøgte ved sidste graviditet sydhavsdoktoren i Nykøbing F., som nu desværre ikke har praksis mere der.

Nogen der har erfaringer med scanningsklinikker på Sjælland? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2014

Emisoph

Der er Barn i vente i Slagelse, rigtig sød og kompetent kvinde Jeg var til tidlig scanning der, så har ikke erfaring med 3D/4D hos hende, men kan ikke forestille mig at hun har ændret sig meget på det sidste halve års tid www.barnivente.dk

Har også gode erfaringer med Lille Københavner nær hovedbanegården, der var jeg til kønsscanning og senere drop in scanning 28+4 Virkelig god 'service' og især til prisen www.lillekbher.dk

Kender ikke andre steder på sjælland udover Betina i Slagelse - resten finder man vist kun i/nær København

Anmeld

15. juli 2014

Christine

mt2 skriver:

Står og gerne vil bestille tid til en 3D/4D scanning, og har en veninde som også står og skal finde en..

Men hvor pokker skal man tage hen nu om dage?

Jeg er fra Lolland/Falster og besøgte ved sidste graviditet sydhavsdoktoren i Nykøbing F., som nu desværre ikke har praksis mere der.

Nogen der har erfaringer med scanningsklinikker på Sjælland? 

Jeg vil til enhver tid anbefale Pia Zilstorff fra cyclusklinik.dk da hun simpelthen er så sød og dygtig!

Ved ikke præcis hvor klinikken på Sjælland ligger, men det ses nok på hjemmesiden. Gætter på hovedstadsområdet 

Anmeld

15. juli 2014

Lrm

Skanningsklinik.dk i Hvidovre var jeg! De var rigtig søde

Anmeld

15. juli 2014

mt2

Lrm skriver:

Skanningsklinik.dk i Hvidovre var jeg! De var rigtig søde

http://www.flintholmvinsand.dk/page/christian_schlutter

Det er lige den eneste jeg ku finde i Hvidovre.. Gør mig nu heller intet, da det var ham jeg var hos ved første graviditet 

Anmeld

15. juli 2014

stm2812

Christine skriver:

Jeg vil til enhver tid anbefale Pia Zilstorff fra cyclusklinik.dk da hun simpelthen er så sød og dygtig!

Ved ikke præcis hvor klinikken på Sjælland ligger, men det ses nok på hjemmesiden. Gætter på hovedstadsområdet 

Hun er nemlig helt fantastisk Man føler virkelig at hun er utrolig glad på ens vegne og hun lever sig simpelthen så meget ind i det og gør hvad hun kan for at man får en helt fantastisk oplevelse.

Og så er hun simpelthen så nem at snakke med

Anmeld

15. juli 2014

Ka+Ma=Be

15. juli 2014

Christine

stm2812 skriver:

Hun er nemlig helt fantastisk Man føler virkelig at hun er utrolig glad på ens vegne og hun lever sig simpelthen så meget ind i det og gør hvad hun kan for at man får en helt fantastisk oplevelse.

Og så er hun simpelthen så nem at snakke med

Helt enig! Og har været til 4 scanninger hos hende indtil videre. Sidste gang var vi ret bekymrede efter en scanning på hospitalet, men hun tjekkede alt og fik os til at slappe mwget mere af - og så tilbød hun at vi kunne komme forbi når hun skulle på ferie, hvor der normalt er lukket bare for at give os ro i sindet. Helt vildt sødt! Vi takkede nej, men vi regner bestemt med at komme flere gange i denne graviditet.

Og hun ved altså virkelig meget 

Anmeld

15. juli 2014

stm2812

Christine skriver:

Helt enig! Og har været til 4 scanninger hos hende indtil videre. Sidste gang var vi ret bekymrede efter en scanning på hospitalet, men hun tjekkede alt og fik os til at slappe mwget mere af - og så tilbød hun at vi kunne komme forbi når hun skulle på ferie, hvor der normalt er lukket bare for at give os ro i sindet. Helt vildt sødt! Vi takkede nej, men vi regner bestemt med at komme flere gange i denne graviditet.

Og hun ved altså virkelig meget 

Sikke en service Hvor er det bare rigtig flot gjort at hende.. Vi har også valgt hende de gange vi har været til scanning og vi vælger helt klart også hende næste gang. Man føler virkelig at hun går op i det med hjerte og sjæl...

flere af hendes slags, tak

Anmeld

17. juli 2014

Lrm

mt2 skriver:

http://www.flintholmvinsand.dk/page/christian_schlutter

Det er lige den eneste jeg ku finde i Hvidovre.. Gør mig nu heller intet, da det var ham jeg var hos ved første graviditet 

Prøv www.skanningsklinik.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.