Hvor mange børneopsparinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.355 visninger
11 svar
3 synes godt om
15. juli 2014

Sandratoft

Hvor mange må hvert barn have? Min kærestes forældre vil nemlig oprette en til vores datter, men har læst at hvert barn kun kan have en, og vi vil jo også gerne oprette en til hende. Er der specielle kontier bedsteforældre opretter eller hvordan ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2014

tribk

Sandratoft skriver:

Hvor mange må hvert barn have? Min kærestes forældre vil nemlig oprette en til vores datter, men har læst at hvert barn kun kan have en, og vi vil jo også gerne oprette en til hende. Er der specielle kontier bedsteforældre opretter eller hvordan ?  

Jeps der findes også "børnebørns"konti. Min søn har en fra sine bedsteforældre og vi har en normal børneopsparing til ham. Begge konti er i Sparnord...

Anmeld

15. juli 2014

bobbles

Tror det er 3000 om året

Anmeld

15. juli 2014

B&J

vi har en og min mor har en til ham også.... ingen problemer

Anmeld

15. juli 2014

Tip!

Jeg har en til min søn, og mine forældre har en til ham... 

De har bare oprettet en almindelig konto, som de så ved er hans... 

Anmeld

15. juli 2014

L&V

Vores børn har hver 1 børne opsparing 3 børne kontier fea bedsteforældre og en gave konti.

Anmeld

15. juli 2014

Mama85

Sandratoft skriver:

Der er mange banker der tilbyder "bedsteforældrekonti" der har samme vilkår som alm. Børneopsparinger, kan kun anbefales

Anmeld

15. juli 2014

Trekløver(:

Sandratoft skriver:

Vi har en børneopsparing til vores datter og hendes bedsteforældre har lavet en danske opsparing til hende, mener jeg det hedder:-)

Anmeld

15. juli 2014

Elgaard73

Vi har den almindelige børneopsparing (forædreops), hvor vi må sætte 3000,- ind om året. Og så har svigerforældrene lavet en bedsteforædre opsparing, hvor de sætter 6000,- ind om året. Deres er i Nordea, og jeg ved faktisk ikke om der er et loft på hvad de må sætte ind.

Anmeld

15. juli 2014

Mama85

Sandratoft skriver:

Kan se at dit første spørgsmål ikke er svaret..men som forældre kan man kun lave én decideret børneopsparing pr. Barn, men man kan så oprette almindelige kontoer i barnets eller i eget navn, men der er renten højest sandsynligt lavere end en fordelagtig børneopsparingskonto. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.