ventetøj str. M/L

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.231 visninger
15 svar
1 synes godt om
15. juli 2014

Mutti84

Nogen der har noget ventetøj de vil sælge?? Er 6+0 i dag og ALLE mine bukser strammer og kan slet ikke holde ud at have dem på!

Håber nogen kan hjælpe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2014

Sandratoft

mutti84 skriver:

Nogen der har noget ventetøj de vil sælge?? Er 6+0 i dag og ALLE mine bukser strammer og kan slet ikke holde ud at have dem på!

Håber nogen kan hjælpe!

Jeg har nogle sorte tykke leggings, flere t shirts og hvide knickers 

Anmeld

15. juli 2014

Bshizzle

mutti84 skriver:

Håber nogen kan hjælpe!

Kan du ikke købe nogle billige leggins i Bilka/Føtex mm? 

Jeg gik for det meste i leggins i begge mine graviditeter, da de er behagelige. 

Bluser mm købte jeg bare i lidt større str. 

Havde ellers brugt penge på ventetøj, men fik det aldrig brugt da jeg slet ik blev større end at jeg sagtens kunne gå i en str L/XL i alm tøj 

Anmeld

15. juli 2014

Happiness

Jeg sælger det her, hvis det er :  http://www.dba.dk/ventetoej-pakke-forskellige/id-1008630257/

Kan sendes med swipbox til 65 kr

Anmeld

15. juli 2014

L&V

Jeg har 2 par shorts hvis det ku bruges

Anmeld

15. juli 2014

Mutti84

Sandra: har du billeder du kan sende til mig? Evt. Over mobil? Kan sende mit nummer i en pb.

Anmeld

15. juli 2014

Mutti84

Bshizzle: synes bare det er så grimt det man kan få i Bilka/H&M lige i øjeblikket...
Og selv når jeg bare har de der meget moderne løse bukser med elestik ved maven i det der helt tynde stof på, så synes jeg stadig det strammer og kan slet ikke holde ud at have dem på længere tid af gangen :-(
Skal gerne bruge nogle bukset jeg kan arbejde i (sælger i Punkt1/Expert) så jeg kan ikke bare bruge de helt løstsiddende bukser.. det skal gerne se bare lidt prof. Ud...
Men tak for indput :-)

Anmeld

15. juli 2014

Mutti84

Happiness: desværre ikke lige noget for mig... ville kun være interesseret i få af dine bukser hvis det endelig var... men kan ikke rigtigt vurdere ud fra de billeder der ligger på dba..

Anmeld

15. juli 2014

Mutti84

L&V: Desværre er jeg ikke lige en shorts pige ;-)

Anmeld

15. juli 2014

Melm

mutti84 skriver:

Håber nogen kan hjælpe!

Jeg har to par "knickers" og en nederdel der går til knæene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.