Endt med ma :((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2014

M&N

Frøken C. skriver:

Min første graviditet er endt med at jeg skal ha en kirurgisk abort i morgen:\ 

Ved I om det er normalt at det sker for 26 årige førstegangs gravide ? 

Årh nej, hvor frygteligt :-(

Var selv igennem en MA da jeg var 18 år, så det kan sagtens lade sig gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2014

melila

Frøken C. skriver:

Vi var blevet gravide i år 2010 og var taget på ferie for at fejre det, sidste dag på ferien fik jeg alvorlige smerter og begyndte at bløde, min mor stod klar i lufthavnen og kørte mig på herlev kl halv 1 om natten og det endte desværre også i kirugisk abort. Vi er dog blevet gravide igen og venter barn til okt. Efter flere års kamp. Så hvis det kan lykkedes os, kan det lykkedes dig Jeg fylder 26 til sep. Kram til dig 

Anmeld

15. juli 2014

LinLin

Frøken C. skriver:

Det er jeg ked af at høre!

Er fosteret 10+4?
Jeg oplevede en ma i min anden graviditet (25 år) - der var jeg 11+0, men fosteret var gået til i uge 7/8... Jeg fik en medicinsk abort...

Fik i en senere graviditet en frivillig kirurgisk abort og det var engros oplevelse! Det var selvfølgeligt heller ikke en ønsket graviditet....

Anmeld

15. juli 2014

Camillaal

Hej du! 

Al held og lykke her fra. �� 

jeg var igennem en kirurgisk abort for en lille måned siden.. Skriv endelig hvis du har tanker eller, erfaringer eller spørgsmål du gerne vil dele.. �� 

husk at passe på dig selv, men også din kæreste! ��

Anmeld

15. juli 2014

Krussedulle

Frøken C. skriver:

Mange tak for svar. 

Var du også igennem en kirurgisk abort ? (Hvis jeg må spørge selvfølgelig) 

Ja det var jeg, min ma blev først opdaget da jeg var 14+0..

Efter min ma (som i øvrigt var min 2. Graviditet) blev jeg gravid igen i 3 forsøg, og fik en sund og rask dreng. Og endnu en et år senere

Anmeld

15. juli 2014

Lrm

Frøken C. skriver:

Det er ike mere normalt end unormalt!! Var 25 da jeg fik min den første og var 27 da jeg mistede nummer 2. Nu er vi igang med at prøve 3 gang 

Anmeld

15. juli 2014

Lrm

Lrm skriver:

Det er ike mere normalt end unormalt!! Var 25 da jeg fik min den første og var 27 da jeg mistede nummer 2. Nu er vi igang med at prøve 3 gang 

Altså glemt jo at sige jeg er ked af dit tab.. Men som sagt fik en dejlig dreng da jeg var 25 og da vi ville ha en mere blev det desværre til en udskrabning! men vi prøver igen! 

Anmeld

15. juli 2014

JH12

Jeg havde en MA (9+1) i januar i år, fik medicinsk abort..
Blev heldigvis gravid igen, cyklussen efter

Anmeld

15. juli 2014

sulo

Tror ikke alderen har noget at sige om man abortere mere eller mindre.

Havde selv en SA nov. 12, var både igennem MA og KA blev gravid 4 mdr senere med vores søn på 8 mdr.

En læge på gyn. fortalte at 25% af alle graviditeter går til grunde inden uge 12, men man skal så huske på at man jo så har fundet ud af, at man KAN blive gravid

Så bare op på hesten igen.

Anmeld

18. juli 2014

Frøken C.

Vil først sige tusind mange gange tak for jeres svar  Det betyder rigtig meget for mig ! Har flere gange tænkt, er det nu mig der har gjort noget forkert, er det min krop der er noget galt med, kunne jeg ha gjort noget anderledes osv, så det giver lidt ro i sindet, at vide at det faktisk er ret normalt. 

Det er nu et par dage siden og det går heldigvis godt nok. Lidt trist ind imellem, men lider også af depression i forvejen, så det kæmper jeg lidt med. Men det gør mig rigtig glad at I vil bruge jeres tid på at skrive til mig  

kæresten og min mor er heldigvis også en rigtig stor støtte, så føler mig meget heldig. 

Endnu en gang tak til jer alle  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.