Skal bruge en gynekolog på Sjælland nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
8 svar
11 synes godt om
15. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej damer.

sagen er den at jeg skal bruge en gynekolog Idag, da vi tror vi har mistet, men skal lige scannes. Men alle har bare ferielukket. Nogle der kender en der ik har på Sjælland ? Gerne omkring midstsjælland ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Der er masser af private scanningsklinikker,hvor en scanning koster 300-500kr,og de har ingen ventetider.

Der er den lille københavner eller scanningsjordemoderen.dk

Anmeld

15. juli 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej damer.

sagen er den at jeg skal bruge en gynekolog Idag, da vi tror vi har mistet, men skal lige scannes. Men alle har bare ferielukket. Nogle der kender en der ik har på Sjælland ? Gerne omkring midstsjælland ? 

De fleste gynækologer holder nok ferielukket nu.. Tag evt til en drop in scanning som en anden nævner..

Anmeld

15. juli 2014

esioul

Anonym skriver:

Hej damer.

Hvor langt er du henne?

Anmeld

15. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg har heldigvis fået en tid hos kvindeklinikken i Roskilde her kl 13 Idag

jeg ville være 7+3, men har småblødt den sidste uge, og mistet kvalmen totalt og ikke træt mere. 

Så krydser virkelig!! 

Skal lige en tur på sygehuset  nu og få taget blodprøver

Anmeld

15. juli 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvor langt er du henne?

Jeg har heldigvis fået en tid hos kvindeklinikken i Roskilde her kl 13 Idag jeg ville være 7+3, men har småblødt den sidste uge, og mistet kvalmen totalt og ikke træt mere. Så krydser virkelig!! Skal lige en tur på sygehuset nu og få taget blodprøver

Anmeld

15. juli 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg har heldigvis fået en tid hos kvindeklinikken i Roskilde her kl 13 Idag jeg ville være 7+3, men har småblødt den sidste uge, og mistet kvalmen totalt og ikke træt mere. Så krydser virkelig!! Skal lige en tur på sygehuset nu og få taget blodprøver

xxx for dig. Skriv endelig en update 

Anmeld

15. juli 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

xxx for dig. Skriv endelig en update 

Så det overstået :-) men positivt. Havde et sår på livmoderhalsen. Havde overanstrengt mig for meget. Men baby havde det super godt og hjertet blinket derud af. Også blev jeg sat en uge tilbage

Anmeld

16. juli 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Så det overstået :-) men positivt. Havde et sår på livmoderhalsen. Havde overanstrengt mig for meget. Men baby havde det super godt og hjertet blinket derud af. Også blev jeg sat en uge tilbage

Fantastisk, tillykke med baby. Godt at høre baby har det godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.