Søskendesæde til barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
5 svar
2 synes godt om
15. juli 2014

Blop2

Hej herinde...

Vi venter nummer to her lige om lidt og har i forvejen en dreng på 2,7 år.

Vi kunne godt tænke os et søskendesæde til barnevognen så han ligesom stadig kan køre med når han lige skal hentes i dagpleje og man kun lige er den ene forælder af sted. Altså det vil nok kun blive brugt til småture rundt i byen, da vi har en klapvogn til ham når vi er på tur.

Har fået at vide, at et søskendesæde til at sætte på barnevognen gør den meget tung og ubehagelig at køre med, har det noget på sig?

Hvad er jeres oplevelser, er det bedst med et søskendesæde til at sætte ovenpå barnevognen, eller skal det være sådan et skateboard/bræt man kan sætte fast som de så kan stå på???

På forhånd tak for jeres svar;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2014

Lukas&Liam<3

Vi har søskendesæde på vores, men storebror er lgså kun 1,5 år. Tror der er maks belastning på 12-13 kg.
Jeg synes det er snart og vi er glade for vores

Anmeld

15. juli 2014

Blop2

Lukas&Liam<3 skriver:

Vi har søskendesæde på vores, men storebror er lgså kun 1,5 år. Tror der er maks belastning på 12-13 kg.
Jeg synes det er snart og vi er glade for vores

Vores dreng vejer i hvert fald 14 kg, så skal da lige have tjekket op på det med belastningen.

Tak for info;o)

Anmeld

15. juli 2014

Karina84

Når han er så gammel og i har klapvognen også, ville jeg bruge ståbrædtet i stedet

Anmeld

15. juli 2014

2babygirls

Blop2 skriver:

Hej herinde...

Vi kunne godt tænke os et søskendesæde til barnevognen så han ligesom stadig kan køre med når han lige skal hentes i dagpleje og man kun lige er den ene forælder af sted. Altså det vil nok kun blive brugt til småture rundt i byen, da vi har en klapvogn til ham når vi er på tur.

Har fået at vide, at et søskendesæde til at sætte på barnevognen gør den meget tung og ubehagelig at køre med, har det noget på sig?

Hvad er jeres oplevelser, er det bedst med et søskendesæde til at sætte ovenpå barnevognen, eller skal det være sådan et skateboard/bræt man kan sætte fast som de så kan stå på???

Vi havde begge til vores Odder!!

Jeg. Rygte mest sædet, fordi lillesøster kom da der sneede og min datter helst ville siddende jeg hentede hende i bh.

Ståbrættet er træls af gå med fordi de sidder hvor man tager sit skridt.

Anmeld

15. juli 2014

Clisolka

Blop2 skriver:

Hej herinde...

Jeg har ingen erfaring med hverken ståbræt eller søskendesæde, men vær obs på maks-vægten til søskendesædet. Jeg valgte ikke at købe et søskendesæde til min barnevogn, da min ældste havde overgået vægten på det tidspunkt (3 år) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.