Hej
er nød til at spørger efter råd.
Jeg er gravid og er langt henne i mit graviditet.
Sagen er at min mand og jeg har haft god sex hele graviditeten igen og self før jeg blev gravid.
Før jeg blev gravid og før vi overhovedet begyndte at snakke baby der skete det for første gang han ikk kunne få den op at stå. Bliv ked af det og tænkte om han ikk tænder på mig mere osv. Men stille og roligt fandt jeg ud af med mig selv at en hver mand oplever det en gang i sit liv. Men jeg lad ham ikk bemærke at jeg var ked i starten.
Også senere kom der flere af dem så sku mene det skete op til 3-4 gange i løbet af de år. Altså før jeg blev gravid. Og kan ikk rigtig huske om det er sket en gang mere efter jeg blev gravid. Men nu kommer det. Her i går gik vi i bad også villet vi hygge os vi kysset og han bliv tændt også da han stak den op i mig så gik der ikk mere end 2 min så blev den slap. MENS Vi bollede altså mens han havde pikken op i mig

Og jeg tænkte what?
Det har jeg aldrig prøvet med min mand før. Og han sagde efter den gik død at det fordi det svært for ham at rykke rundt på mig fordi jeg er gravid.
Hvad tænker i damer? Skal jeg ligge mere i det altså begynde at tænke at han ikk længere tænder på mig eller?
Anmeld