Burdte jeg ligge mere i det eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
5 svar
5 synes godt om
14. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej 

er nød til at spørger efter råd. 

Jeg er gravid og er langt henne i mit graviditet. 

Sagen er at min mand og jeg har haft god sex hele graviditeten igen og self før jeg blev gravid. 

Før jeg blev gravid og før vi overhovedet begyndte at snakke baby der skete det for første gang han ikk kunne få den op at stå. Bliv ked af det og tænkte om han ikk tænder på mig mere osv. Men stille og roligt fandt jeg ud af med mig selv at en hver mand oplever det en gang i sit liv. Men jeg lad ham ikk bemærke at jeg var ked i starten. 

Også senere kom der flere af dem så sku mene det skete op til 3-4 gange i løbet af de år. Altså før jeg blev gravid. Og kan ikk rigtig huske om det er sket en gang mere efter jeg blev gravid. Men nu kommer det. Her i går gik vi i bad også villet vi hygge os vi kysset og han bliv tændt også da han stak den op i mig så gik der ikk mere end 2 min så blev den slap. MENS Vi bollede altså mens han havde pikken op i mig

Og jeg tænkte what?

Det har jeg aldrig prøvet med min mand før. Og han sagde efter den gik død at det fordi det svært for ham at rykke rundt på mig fordi jeg er gravid.

Hvad tænker i damer? Skal jeg ligge mere i det altså begynde at tænke at han ikk længere tænder på mig eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

Chellie

Det skal du slet ikke lægge noget i. Dels kan det ske for alle mænd, og har intet at gøre med manglende begær. Dels kan det jo være rigtigt, at han havde svært ved at holde fokus, fordi han samtidig skulle flytte rundt med dig, og sikkert var mere optaget af at passe på dig, end af at få tilfredsstillet sine lyster.

Ingen panik 

Anmeld

14. juli 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Det skal du slet ikke lægge noget i. Dels kan det ske for alle mænd, og har intet at gøre med manglende begær. Dels kan det jo være rigtigt, at han havde svært ved at holde fokus, fordi han samtidig skulle flytte rundt med dig, og sikkert var mere optaget af at passe på dig, end af at få tilfredsstillet sine lyster.

Ingen panik 

Hmm hehehe ja du har nok ret tusind tak for svar

Anmeld

15. juli 2014

SussieThyssen

Alle mænd oplever gennem livet at miste rejsningen eller misse udløsninger..ganske ligesom kvinder kan misse orgasmer..det er helt normalt.

For mænds vedkommende kan det skyldes, at de egentlig ikke er i stødet den dag, eller de har måske lige onaneret, og derfor lige skal lades op igen eller andre småting.

Mange mænd er også utrygge ved sex med deres gravide kone, fordi de er bange for at gøre hende fortræd, eller de tænder ganske enkelt ikke på gravide kvinder.
Mulighederne er mange, men kommunikation er vejen til forståelse.

Du skal ikke føle  at det er dig der ikke dur...han er et menneske og det er du også...og så må I snakke jer frem til hvad I hver især føler ved tingene.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. juli 2014

Newsence

Det er helt normalt at manden især i slutningen af en graviditet mister evnen/ lysten.. Især grundet maven der jo er temmelig meget i vejen... Du vil måske også opleve efter du har født at det er svært ofte fordi manden er bange for at gøre ondt på kvinden eller fordi han jo i starten anbefales at have kondom på og er man ikke Van til det kan det godt aftænde..

Så ro på det er helt normalt og ikke noget med dig men giv ham ro for er maven for stor så nytter det ikke at presse ham så må I putte og hygge uden sex til enten efter fødsel eller han selv får lyst

Anmeld

15. juli 2014

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Det er helt normalt at manden især i slutningen af en graviditet mister evnen/ lysten.. Især grundet maven der jo er temmelig meget i vejen... Du vil måske også opleve efter du har født at det er svært ofte fordi manden er bange for at gøre ondt på kvinden eller fordi han jo i starten anbefales at have kondom på og er man ikke Van til det kan det godt aftænde..

Så ro på det er helt normalt og ikke noget med dig men giv ham ro for er maven for stor så nytter det ikke at presse ham så må I putte og hygge uden sex til enten efter fødsel eller han selv får lyst

Tak for svar er mere rolig nu omkrend det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.