Anonym skriver:
Hm ja. Måske skal man bare tage i en butik og kigge lidt omkring!
God aften.
Som der tidliger er nævnt er We-viben et rigtig godt bud, og serien er efter hånden også oppe på en 4 plus, de kommer ca en ny model en gang om året, lidt lige som Iphone :-) Jeg syntes da klart at We-vibe har udviklet et sjovt produkt, og vi sælger også mange af dem, Men det er også et dyrt produkt, og hvis du føler at du lige er begyndt, med legetøjet, så kan mindre også gøre det. Jeg er sikker på at din mand, vil syntes at en alm vibrator kan være lige så spændene, fræk og pirrende som en we-vibe, for med en alm vibrator kan du jo også stimuler ham, fx på hans nosser, penishovede, ballerne, og de andre intime zoner. Der findes mange gode shops rundt om på nettet, og du skal være velkommen til at kigge forbi vores også. Men billeder kan snyde, så en tur i din lokale fysiske sexbutik, kunne være en ide, og klart en spændene oplevelse for dig og din mand. Jeg ved ikke hvor du bor, men jeg har god erfaring med lust i kbh, og den der ligger i Århus (hedder dog ikke lust mere) ellers Hot girl i kolding og Århus. eller står du og skal på ferie, så ligger der fede og flotte sexshops i Paris og Berlin.
Jeg håber du kan bruge dette til noget.
ha en dejlig aften
De bedste hilsner
Mick
Anmeld