Åh ja, nu begynder generne så småt at titte frem (19+1). Jeg har et job med mange løft, og er gående/stående hele dagen. Op og ned af trapper og stiger osv. Har ikke mulighed for at sætte mig og smække benene op andet end i mine faste pauser.
Og nu er jeg begyndt at mærke min krop forandre sig. Det har ellers gået ret problemfrit indtil nu. Siden midten af sidste uge har jeg simpelthen været så øm og træt henover lænden/ned i ballerne efter arbejde. Måtte bede kæresten om at skubbe klapvognen idag da vi skulle handle fordi det gjorde det værre
Kan heller ikk sidde ordenligt i sofaen uden det gør ondt, tror det er fordi hynderne skråner lidt nedad ind mod rygpuderne. Det er okay at sidde/ligge inde i sengen hvor min krop kan ligge lige
Ja, lyder lidt sært, haha, men det er som om at de mindste små skævheder får det til at gøre ondt. Det er også slemt når jeg rejser mig fra siddende position og har måtte sidde på en pude og spise aftensmad idag fordi den hårde stol gjorde det værre! 
Husker slet ikke at have døjet med det under sidste graviditet, men der var jeg også sygemeldt fra uge 13. Så var jo slet slet ikke belastet på nogen måde dengang 
har i nogen tips og tricks til at lindre og/eller måske endda forebygge de her smerter? De skulle jo helst ikke blive værre tænker jeg.
Anmeld