tilbage i vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
5 svar
6 synes godt om
14. juli 2014

Kay

Ja vi er lige i dag kl 18 kommet hjem fra lidt over en uges ferie... med fuld gang i... ved det jeg er sygemeldt med bækkenløsning har jeg jo mulighed for at holde Elna (der bliver 2 om en måned) hjemme i morgen også, for at få en dag til at falde til ro inden vuggestue og hverdags liv kalder igen, 

Men det giver jo også sig selv at da jeg jo er sygemeldt og har smerter, og det har jeg især efter denne uge, og har brug for lidt ro i mit bækken...

Så jeg er lidt i tvivl om jeg skal holde hende hjemme en dag mere og kæmpe mig igennem dagen, eller om jeg blot skal give hende korte dage... og få  noget ny energi til så at lave noget sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ville holde hende hjemme vi kom hjem fra en uge i sommerhus sidste lørdag og selvom knægten havde søndag at koble af i, var han totalt smadret mandag!  Så jeg synes hun skal have minimum i morgen til liiiige at "komme hjem".

Anmeld

14. juli 2014

PernilleogLouis

Jeg havde og så holdt hjemme så hun lige kan omstille sig

Anmeld

14. juli 2014

Tulle28

Helt klart holde hende hjemme!

Anmeld

14. juli 2014

Mata

Hold hende hjemme i morgen og send hende afsted nogle timer de næste par dage, du har også brug for en pause og ro

Anmeld

14. juli 2014

Kay

Hun har vist allerede selv besvaret mit spørgsmål, far plejer at putte her hjemme, med et par historier og så Godnat og han går, men det lykkedes ikke i dag så nu sidder jeg her inde ved hendes side (med min mobil) og selvom hun sover, så kalder hun på mig, og hvis jeg rykker på mig vågner hun 

Så ja vi holder lige en fridag i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.