Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, så nåede jeg min terminsdag i går - og stadig ingen lillesøster her. Jeg havde nok heller ikke helt regnet med det, da sidste fødsel først startede 41+5..... men man havde vel håbet.
Jeg er bare ved at være BRUGT - synes det er meget hårdere denne gang, og jeg er træt med træt på... og sover simpelthen så elendigt om natten. Hvis jeg da overhovedet sover.
Jeg har Freja hjemme her i juli - hun holder ferie. Det er rigtig dejligt at få noget tid sammen med hende inden lillesøsters ankomst. Men det er godt nok også mega hårdt. Jeg vil jo gerne lave noget med hende - og synes også jeg har fået lavet en del med hende. Men nu er jeg bare FÆRDIG. Jeg vil have min baby i armene i stedet for i maven... NUUU!
Vestøv modtages med kyshånd. I morgen skal jeg til jordemoder. Hun har lovet at lave hindeløsning hvis hun kan.... så for at hun kan og at det har effekt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk.S skriver: Ja, så nåede jeg min terminsdag i går - og stadig ingen lillesøster her. Jeg havde nok heller ikke helt regnet med det, da sidste fødsel først startede 41+5..... men man havde vel håbet. Jeg er bare ved at være BRUGT - synes det er meget hårdere denne gang, og jeg er træt med træt på... og sover simpelthen så elendigt om natten. Hvis jeg da overhovedet sover. Jeg har Freja hjemme her i juli - hun holder ferie. Det er rigtig dejligt at få noget tid sammen med hende inden lillesøsters ankomst. Men det er godt nok også mega hårdt. Jeg vil jo gerne lave noget med hende - og synes også jeg har fået lavet en del med hende. Men nu er jeg bare FÆRDIG. Jeg vil have min baby i armene i stedet for i maven... NUUU! Vestøv modtages med kyshånd. I morgen skal jeg til jordemoder. Hun har lovet at lave hindeløsning hvis hun kan.... så for at hun kan og at det har effekt!
Mamalou skriver: Jeg gik selv 10 dage over tid, så jeg føler med dig! Jeg sender dig tonsvis af vestøv og håber lillesøster viser sin ankomst inden længe.
Jeg gik selv 10 dage over tid, så jeg føler med dig! Jeg sender dig tonsvis af vestøv og håber lillesøster viser sin ankomst inden længe.
Tusind tak.
Nadia&Daniel skriver: Sender en masse vestøv afsted
Sender en masse vestøv afsted
Mange tak - håber det virker.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128