Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sommerc skriver: Havde du klapvognen med som bagage? Og hvad koster sådan en at leje? Og hvor lejer jeg den/bestiller den evt? og tak for svar
Havde du klapvognen med som bagage?
Og hvad koster sådan en at leje?
Og hvor lejer jeg den/bestiller den evt?
og tak for svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sommerc skriver: Jeg skal rejse på søndag og skal have vores emmaljunga klapvogn med. Skal man have den pakket ind i noget? Hvad gjorde i ? Håber nogle har prøvet det
Jeg skal rejse på søndag og skal have vores emmaljunga klapvogn med. Skal man have den pakket ind i noget? Hvad gjorde i ? Håber nogle har prøvet det
Vi har fløjet med Cerox to gange og aktuelt er vi på ferie med Scooter.
Airshell er løsningen da den beskytter bedst og skaderne bliver dækket hvis klapvognen bliver ødelagt.
En i min mødregruppe fik nyprisen for en 4 gammel Odder da den blev skadet under flyveturen.
Alt efter hvor du skal hen, saa ville jeg genoverveje at tage en saa stor vogn med som Emmaljunge.
Jeg bor i Spanien og her er det ikke nemt at faerdes med en saa stor vogn. Ihvertfald ikke i stoerre byer. Butikker og den slags er slet ikke gearet til de store danske vogne.
Da din soen jo er relativt stor, ser jeg det som en mulighed at have en alm lille klapvogn, som du evt kan koebe naar du allerede er i udlandet.
God rejse
3rollinger skriver: Alt efter hvor du skal hen, saa ville jeg genoverveje at tage en saa stor vogn med som Emmaljunge. Jeg bor i Spanien og her er det ikke nemt at faerdes med en saa stor vogn. Ihvertfald ikke i stoerre byer. Butikker og den slags er slet ikke gearet til de store danske vogne. Da din soen jo er relativt stor, ser jeg det som en mulighed at have en alm lille klapvogn, som du evt kan koebe naar du allerede er i udlandet. God rejse
Okay. Jeg tænker bare at den er god for ham at
sove i hvis vi fx spiser ude og han bliver træt.
Vi skal til Spanien med mange andre, og hvis vi fx spiser hos nogle af de andre uden for, så er den god at sove i,
Har haft vores med ude på fly rejse for 3. Gang på et år.
& vores har ikke taget skade.
den har blot været i en stor gennemsigtig sæk som vi fik i lufthavnene.
let og nemt.
men det er på eget ansvar, hvis der nu skulle ske noget med den.
God tur
sommerc skriver: Okay. Jeg tænker bare at den er god for ham at sove i hvis vi fx spiser ude og han bliver træt. Vi skal til Spanien med mange andre, og hvis vi fx spiser hos nogle af de andre uden for, så er den god at sove i,
Det kan ogsaa vaere de paa feriestederne er mere vant til disse vogne. Det ser jo ud til at mange er rejst med dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128