er det ved at være nu ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juli 2014

tinemus79

Hold da ferie jeg syntes det er svært at bedømme om min fødsel nærmer sig.  Jeg er 2 gangs og i 38 uge. Første gang var for 9 år siden og det tog 3 timer fra 1 cm til han var ude. Så jeg nåede ikke at lægge mærke til så meget.  

Lige nu har jeg enormt mange kraftige plukkeveer der niver ufattelig meget.  Jeg føler mig lidt skidt tilpas. Har nogle gange mens lignende smerter i underlivet. Føler bare at noget er forandret ,hvis det giver mening. Det er hammer svært at beskrive.  Andre der har eller har haft lignende oplevelser.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

esioul

tinemus79 skriver:

Hold da ferie jeg syntes det er svært at bedømme om min fødsel nærmer sig.  Jeg er 2 gangs og i 38 uge. Første gang var for 9 år siden og det tog 3 timer fra 1 cm til han var ude. Så jeg nåede ikke at lægge mærke til så meget.  

Lige nu har jeg enormt mange kraftige plukkeveer der niver ufattelig meget.  Jeg føler mig lidt skidt tilpas. Har nogle gange mens lignende smerter i underlivet. Føler bare at noget er forandret ,hvis det giver mening. Det er hammer svært at beskrive.  Andre der har eller har haft lignende oplevelser.  

Har ingen erfaringer, men hvordan står det til nu? 

Anmeld

14. juli 2014

Sunsmile

tinemus79 skriver:

fingre for dig. Jeg er gravid for første gqng så kan heller ikke hjælpe her.

Anmeld

14. juli 2014

tinemus79

Desværre det samme.  Øv øv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.