Nolle skriver:
Allerførst - stort tillykke med du er blevet gravid igen. Hvor det dejligt for jer. Fyldt lidt med på siden på en af de grupper på facebook. Så kender en lille del af jeres historie. Men stort tillykke..
Men en nu sidder jeg her og tænker vi har da frit sygehus valg her i Danmark, kan du så ikke bare vælge Skejby sygehus ?
For det da rigtig træls Kolding sygehus er sådan overfor jer ..
Mange tak

Jo jo, vi har frit sygehusvalg! Troede jeg. Men så snart det er Kolding sygehus der skal gøre noget, så er alt pludselig umuligt.
De mener ikke at jeg har ret og behov for at komme til Skejby, samt de fortalte mig at det var forbudt at sende mig ud af regionen. Jeg fik afsted jeg kunne få scanning i Kolding eller Odense, men disse foretages af overlæge, og ikke kardiologer, som i Skejby. Har meddelt at jeg ikke stoler på Kolding sygehus, og jeg IKKE vil scannes af overlæger, da de ikke har med det samme at gøre som kardiologer.. Men endte med at tage i mod en tid i Odense, simpelhen fordi de ikke vil give mig andet!
Skejby fortalte at de kan scanne mig fra dag til dag, så det er desværre heller ikke grundet ventetid det ikke kan lade sig gøre..
Men om ikke andet må jeg gå hele vejen, og løser det intet, må jeg have fat i pressen. Det er simpelthen ikke okay, og jeg vil ikke nøjes, så jeg ved jeg har ret til mere..
Anmeld