3,5 årig med til nf scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
6 svar
2 synes godt om
14. juli 2014

Anonym trådstarter

Hejsa
Skriver ano lidt endnu da der stadig er familiemedlemmer der ikke ved jeg er gravid endnu
Vi skal til nf scanning her 12.30 ig Phillip skulle have været oppe hos min mor.. Hun er meget lungesyg og hendes tilstand svinger derfor meget - hun har lige ringet og aflyst fordi hun har en skidt dag Vi har ikke andre der kan passe fordi alle jo er på ferie - og ved nu ikke hvad vi skal gøre :/ Han bliver 4 til oktober og ved godt han skal være storebror - ville i tage ham med?
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

Mette og co

Der står i min indkaldelse til nakkefold at man ikke må have børn med - så hvis jeg var dig, ville jeg lige tjekke op på det først, ville være synd hvis I tog ham med og han alligevel ikke fik lov til at komme med ind.

Deres begrundelse er at det er hårdt at skulle tage hensyn til storebror, hvis nu scanningen viser noget er galt med babyen.

Håber I finder ud af noget

Anmeld

14. juli 2014

Elgaard73

Anonym skriver:

Hejsa
Skriver ano lidt endnu da der stadig er familiemedlemmer der ikke ved jeg er gravid endnu
Vi skal til nf scanning her 12.30 ig Phillip skulle have været oppe hos min mor.. Hun er meget lungesyg og hendes tilstand svinger derfor meget - hun har lige ringet og aflyst fordi hun har en skidt dag Vi har ikke andre der kan passe fordi alle jo er på ferie - og ved nu ikke hvad vi skal gøre :/ Han bliver 4 til oktober og ved godt han skal være storebror - ville i tage ham med?
Knus

Hej... Jeg var til NF på Randers sygehus, og der mener jeg faktisk at vi ikke måtte have børn/småsøskende med (i tilfælde af f.eks dårlige nyheder og lign). Men måske politikken er anderledes på jeres sygehus. Jeg ville prøve at ringe og høre dem ad.

Anmeld

14. juli 2014

Babybrain

Anonym skriver:

Hejsa
Knus

Så vidt jeg er informeret, må man ikke have børn under 15 år med til nf, og derudover må man vidst kun være to person inklusiv den, der bliver scannet. Hvis det altså er på hospitalet i skal til nf.

Anmeld

14. juli 2014

anja89

Anonym skriver:

Hejsa
Knus

Jeg har fået afvide at der ikke må komme børn under 16 med 

Anmeld

14. juli 2014

stm2812

Anonym skriver:

Hejsa
Knus

Så vidt jeg ved må der ikke komme børn med da de kan virke forstyrrende og hvis man får dårligt nyt... Og ja så kun to i rummet  men ellers kan I jo tage ham med og så være forberedte på at far må blive udenfor med ham. 

Anmeld

14. juli 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar allesammen
Vi fandt heldigvis en løsning og min søster havde mulighed for at træde til som barnepige så farmand og jeg kunne tage alene afsted :-)
Og alt så heldigvis ud som det skulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.