Hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
10 svar
2 synes godt om
14. juli 2014

M &.I

Hjæææælp min søn spiser ikke længer godt!

Han er 2 år nu, han gider bare slet ikke spise og det kun to bid, morgenmad frokost formiddag eftermiddag aftens mad slet ingen af dem spiser han noget. han var lidt tyk altså ikke tyk men kan se han har kød, men nu er han såååå tynd og det linger nogle fattig børn som er meget tynd  hjælp hvad gøre jeg for at få han til at tage på igen hader at se ham sådan, man kan se knogler og græder hver eneste dag når han siger hele tiden nej til mad. han drikker meget vand og mælk. 

hvad er jeres erfaring???

Kan en 2 år stadig spise grød fra 1 år ???  Nan 3?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

TNBC

Stolt Mor skriver:

Han er 2 år nu, han gider bare slet ikke spise og det kun to bid, morgenmad frokost formiddag eftermiddag aftens mad slet ingen af dem spiser han noget. han var lidt tyk altså ikke tyk men kan se han har kød, men nu er han såååå tynd og det linger nogle fattig børn som er meget tynd  hjælp hvad gøre jeg for at få han til at tage på igen hader at se ham sådan, man kan se knogler og græder hver eneste dag når han siger hele tiden nej til mad. han drikker meget vand og mælk. 

Hvad får han at spise i løbet af en dag?

Anmeld

14. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvor længe har det stået på? Og kan han have ondt i halsen? 

Vores drenf havde også en længere periode hvor han ikke rigtig spiste noget. Det værste du kan gøre er at fokusere på det. Bare lad som ingenting og gør som I plejer. Det vender pludselig igen

Anmeld

14. juli 2014

L&V

Stolt Mor skriver:

Hva får han og spise. Hvor længe har det stået på. Har han tabt sig eller er han vare ved at udligne hans vægt og højde.

Anmeld

14. juli 2014

female

Stolt Mor skriver:

Hvis han direkte taber sig, så ville jeg tage kontakt til lægen. Jeg har også et barn på to, og hun spiser også meget lidt for tiden. Hun er en lille tynd pige, men det har hun altid været, og jeg tror bare det er en fase.

Anmeld

14. juli 2014

M &.I

Han hader normal havregryn så han få den ikke, morgenmad Chanwich brød, frokost rugbrød med forskelligt frugt og så lur, efter lur får han varm mad fks ris, spaghetti, spinat med fisk, aftensmad spiser han også varm mad som kartofler sovs kød eller kylling, han spiser normal alle de mad han får og han kan lide alt. han gik ned med mad siden forår begyndt.  

jeg prøvede med kold havgryn og varm man han hader den, carnflaks også! 

Han har tabt sig direkte!

Anmeld

14. juli 2014

M &.I

Jeg har bestilt tid hos læge og håber jeg få noget af det. 

man hvad er jere erfaring det vil jeg gerne høre mere om da jeg vil gerne være rolig , lige nu nej er såååå bekymre men keg bliver mere bekymre når vi skal på ferie!!!!

Anmeld

14. juli 2014

M &.I

hvad ved i om NAN Pro 3???? har ingen erfaring men har hørt man kan få den fra 1-3 år

Anmeld

14. juli 2014

dola

Stolt Mor skriver:

Han hader normal havregryn så han få den ikke, morgenmad Chanwich brød, frokost rugbrød med forskelligt frugt og så lur, efter lur får han varm mad fks ris, spaghetti, spinat med fisk, aftensmad spiser han også varm mad som kartofler sovs kød eller kylling, han spiser normal alle de mad han får og han kan lide alt. han gik ned med mad siden forår begyndt.  

jeg prøvede med kold havgryn og varm man han hader den, carnflaks også! 

Han har tabt sig direkte!

Hmm min dreng har også perioder hvor han ikke spiser så meget, og andre aftener spiser han næsten mere pasta end jeg gør

Så nu ligner han heller ikke en lille baby mere, men mere en lille dreng uden alt det der hvalpefedt!

Hvis jeg ved en dag han ikke har spist nok bliver han om eftermiddagen tilbud et knækbrød eller en bolle med smør(rigeligt) + at der er havrefras i en skål han kan nippe af, men for det meste får han:

Havregryn (nogen gange med mælk andre uden )
sin madpakke(rugbrød + frugt og grønt)
LUR
eftermiddags frugt og rugbrød i børnehaven
aftensmad (rimelig klassisk dansk aftensmad)

Hvis han er 2 år skal han vel også til 2års tjek hos lægen alligevel.

Håber i finder ud af det?!!!!

Anmeld

14. juli 2014

M &.I

dola skriver:

Hmm min dreng har også perioder hvor han ikke spiser så meget, og andre aftener spiser han næsten mere pasta end jeg gør

Så nu ligner han heller ikke en lille baby mere, men mere en lille dreng uden alt det der hvalpefedt!

Hvis jeg ved en dag han ikke har spist nok bliver han om eftermiddagen tilbud et knækbrød eller en bolle med smør(rigeligt) + at der er havrefras i en skål han kan nippe af, men for det meste får han:

Havregryn (nogen gange med mælk andre uden )
sin madpakke(rugbrød + frugt og grønt)
LUR
eftermiddags frugt og rugbrød i børnehaven
aftensmad (rimelig klassisk dansk aftensmad)

Hvis han er 2 år skal han vel også til 2års tjek hos lægen alligevel.

Håber i finder ud af det?!!!!

Hmm ok så er jeg ikke den eneste, han skal til læge på onsdag så jeg håber at få noget at vide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.