Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften
Skal man undgå samleje når man er gravid? - når man har haft en spontan abort sidst man var gravid? ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej det burde ikk have en sammenhæng
Anonym skriver: Godaften Skal man undgå samleje når man er gravid? - når man har haft en spontan abort sidst man var gravid? ..
Nej så sandelig skal du ikke det Det er kun hvis I udfører underlige intime indgreb, der evt kan skade dig eller lægen mener der skulle være ekstra hensyn.Men ellers..så kan I dyrke al den sex I har lyst til på normal vis.
KærligstSussie
Mor11 skriver: Nej det burde ikk have en sammenhæng
Okay, så var det nok mig der misforstod det der stod på nettet
Er det også normalt man kan have ondt ved samleje og lidt svien bagefter?
SussieThyssen skriver: Nej så sandelig skal du ikke det Det er kun hvis I udfører underlige intime indgreb, der evt kan skade dig eller lægen mener der skulle være ekstra hensyn.Men ellers..så kan I dyrke al den sex I har lyst til på normal vis. KærligstSussie
Oki tak for svar
så misforstod jeg nok det jeg læst på nettet
Anonym skriver: Oki tak for svar så misforstod jeg nok det jeg læst på nettet
Ja det må du da vist have.
Anonym skriver: Okay, så var det nok mig der misforstod det der stod på nettet Er det også normalt man kan have ondt ved samleje og lidt svien bagefter?
Ja. Slimhinderne er tykkere end normalt dernede og det kan godt føles anderledes på den ene eller anden måde. Blod efter samleje er også normalt under graviditet. Igen pga Slimhinderne, de er sartere end normalt
Mor11 skriver: Ja. Slimhinderne er tykkere end normalt dernede og det kan godt føles anderledes på den ene eller anden måde. Blod efter samleje er også normalt under graviditet. Igen pga Slimhinderne, de er sartere end normalt
Er bare så hunde bange for at der er noget der går galt, men har bare lysten til sex
Anonym skriver: Er bare så hunde bange for at der er noget der går galt, men har bare lysten til sex
Tag det stille og roligt..og giv jer god tid, så du ikke er tør.Så skal det nok gå
SussieThyssen skriver: Tag det stille og roligt..og giv jer god tid, så du ikke er tør.Så skal det nok gå
Tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128