Ville sige Hej, igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.577 visninger
6 svar
6 synes godt om
13. juli 2014

Nolle

Efter facebook overtog hele min verden er den nu slettet og kom i tanke om hvor meget denne side har hjulpet min før hen. Så nu ville jeg prøve igen  

Heeej skønne damer. 

Jeg hedder Nicole er 23 år, mor til Zibrandt/ZJ på 3 år og Dexter/Dex på 2 år til oktober. Her efter sommer ferien skal jeg til at læse som fiskehalder. Er kærester med drenges far, han er fisker. Derfor jeg rigtig meget alene med begge drenge.

vi er gået igang med at finde et nyt sted og bo. Men jeg skal lige have fundet en læreplads, så flytter vi  

I kan lige få eg billede af mine skønne drenge .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

mor88

Nolle skriver:

Efter facebook overtog hele min verden er den nu slettet og kom i tanke om hvor meget denne side har hjulpet min før hen. Så nu ville jeg prøve igen  

Heeej skønne damer. 

Jeg hedder Nicole er 23 år, mor til Zibrandt/ZJ på 3 år og Dexter/Dex på 2 år til oktober. Her efter sommer ferien skal jeg til at læse som fiskehalder. Er kærester med drenges far, han er fisker. Derfor jeg rigtig meget alene med begge drenge.

vi er gået igang med at finde et nyt sted og bo. Men jeg skal lige have fundet en læreplads, så flytter vi  

Velkommen til

Vidste ikke man kunne læse til fiskehandler, men så blev jeg klogere lyder anderledes og spændende

Og to skønne drenge du har

Anmeld

13. juli 2014

Mor til F

Nolle skriver:

Heeej skønne damer. 

Hold da op,  hvor er dine drenge,  bare skønne

Anmeld

14. juli 2014

Nolle

mor88 skriver:

Velkommen til

Vidste ikke man kunne læse til fiskehandler, men så blev jeg klogere lyder anderledes og spændende

Og to skønne drenge du har

For at vær ærlige, så viste jeg det heller ikke for et halvt år siden. Men det en delvis "ny" uddannelse.  

Glæder mig til at komme igang, 

Og mange tak. 

Anmeld

14. juli 2014

Nolle

BabyFreia skriver:

Hold da op,  hvor er dine drenge,  bare skønne

I mange tak , det synes jeg også de er. Selvom de er så forskellige  

Storebror er sol brun hele året rund med mørkt hår. Lillebror er hvid som sne året rund og lyst hår med masser af krøller. 

Der mange der spøger om de er søskende og om det er samme far. 

Anmeld

14. juli 2014

hekran

Velkommen tilbage. Jeg kan godt huske dig - eller i hvert fald din store drengs navn ??

Anmeld

14. juli 2014

Nolle

hekran skriver:

Velkommen tilbage. Jeg kan godt huske dig - eller i hvert fald din store drengs navn ??

Sjovt �� det er nu heller ikke et navn man kommer forbi hver dag.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.