Ulækkert men endelig det første tegn..... JUBII :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. august 2009

iln

Ja, jeg havde jo slukket computeren og var på vej i seng, men må simpelthen lige dele min ulækre-glædelige-nyhed.

Slimproppen er lige gået. Jeps jeps... ved godt den kan gøre det ugevis inden men men men..... NU er der endelig tegn på, at min krop er ved at gøre sig klar til noget.

Ja... I behøver ikke kommentere dette... bare mig der er super lykkelig og jubler rundt i huset nu :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Klumpe-dumpe

jjjuuuuuuuuuuuuubbbbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, se nu kan du jo nemt snige løbe Susan!!!! hmmm måske jeg alligevel skal oddse på dig Søde

Anmeld

16. august 2009

ChatH

Ihh hvor spændende glæder mig til at høre mere

Anmeld

16. august 2009

Jules

Uha uha Så føder du bare onsdag hihi

Anmeld

16. august 2009

TbCp

iln skriver:

Ja, jeg havde jo slukket computeren og var på vej i seng, men må simpelthen lige dele min ulækre-glædelige-nyhed.

Slimproppen er lige gået. Jeps jeps... ved godt den kan gøre det ugevis inden men men men..... NU er der endelig tegn på, at min krop er ved at gøre sig klar til noget.

Ja... I behøver ikke kommentere dette... bare mig der er super lykkelig og jubler rundt i huset nu :-)

Er der mon sket mere?

Det er lidt skørt men hver gang nogle er tæt på en fødsel så bliver jeg lidt midsundelig hihihi

Anmeld

16. august 2009

Bondepigen

Spændende!!!

Anmeld

16. august 2009

iln

TbCp skriver:

Er der mon sket mere?

Det er lidt skørt men hver gang nogle er tæt på en fødsel så bliver jeg lidt midsundelig hihihi

Desværre nej.... havde jeg nu heller ikke regnet med (men håbet lidt). Tror stadig ejg får lov til at gå til den 11. sep.

Anmeld

16. august 2009

mama09

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeweeweee så er du nok alligevel ikke gravid altid hehe

Anmeld

16. august 2009

Vinker

Hurraaaaa  Husker tydeligt hvor meget jeg også var oppe at køre da slimproppen gik..... Jeg skrev inde på NS med det samme og de fleste sagde at de fødte 1-2 døgn efter den var gået..... Jeg fødte 2 døgn efter.
hvornår føder DU?????

Ve-støv og tanker herfra

Anmeld

16. august 2009

anna-jonas

Følger spændt med..........................skriv endelig med nyheder,:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.