hjælp til slynge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juli 2014

isabellasmor

jeg har haft en babybjørn bæresele og en strækvikle fra mama life. ingen af delene blev brugt, da begge dele var aaalt for besværlige og synes bare ikke de sad godt uanset hvad jeg gjorde. 

denne gang har jeg kigget lidt på en ring slynge.. men vil gerne hører jeres erfaringer både med ring slynge men også evt andre slags vikler/slynger osv.. ? den skal være NEM og behagelig, og så skal den gerne kunne bruges ude også i lidt koldt vejr 

kom glad med erfaringer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2014

L&V

isabellasmor skriver:

jeg har haft en babybjørn bæresele og en strækvikle fra mama life. ingen af delene blev brugt, da begge dele var aaalt for besværlige og synes bare ikke de sad godt uanset hvad jeg gjorde. 

denne gang har jeg kigget lidt på en ring slynge.. men vil gerne hører jeres erfaringer både med ring slynge men også evt andre slags vikler/slynger osv.. ? den skal være NEM og behagelig, og så skal den gerne kunne bruges ude også i lidt koldt vejr 

kom glad med erfaringer  

En ring slynge er fin men syntes ik den giver den samme frihed til at bruge armene som i en strækvikle feks.. 

Anmeld

13. juli 2014

M (:

isabellasmor skriver:

kom glad med erfaringer  

Jeg ELSKEDE min strækvikle og syntes kun den var besværlig de første 2-3 gange til man lige havde fået taget på at binde den. 

En slynge der er nemmere at gå til er en mai tai, og at dømme ud fra mine veninder er den at foretrække frem for en ringslynge, da man bærer med hofterne og begge skuldre. I en ringslynge bærer man primært i en skulder, og børnene bliver hurtigt for tunge at slæbe rundt på. Min søn er nu 16 mdr og 12+ kg og jeg kan uden problemer bære ham i timevis i min mai tai. 

Anmeld

13. juli 2014

Røverdatter

kom glad med erfaringer  

Har brugt en ringslynge fra min søn var ca 5 mdr. Der synes jeg det var nemmest at bruge den...
Har brugt min ergo baby siden han var ca et år (den kan med et indlæg bruges fra spæd) og den er bare sindssyg behagelig! Den kan virkelig anbefales. Har også hørt at mange har haft glæde af manduca selen. Og ligeledes Mai tai'en!

Jeg skal personligt skaffe mig en strækvikle næste gang. Den er lækker når den sidder korrekt, men det tager selvfølgelig noget tilvænningstid før man er fortrolig med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.