er der andre der har haft det som mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. august 2009

CarinaSB

Jeg har et problem .. eller hva man nu kan kalde det ..
For 14 dage siden fødte jeg min dejlige søn. Og efter at maven jo har været strukket ud er den jo begyndte at hænge og være rynket.
Men nu kan jeg ikk lide at min kæreste kigger eller røre min mave .. jeg er for flov ..  Når vi ligger oppe i sengen og kæler kan jeg ikk lide at lyset er tændt og når han så tænder lyset er jeg skyndt mig at ligge dynen helt op til halsen. jeg ved godt man kan stramme den op igen. Det skal jeg os, så begynder på træning i næste mdr.

Er der andre der havde det på samme måde?

Knus Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Honningblomst

CarinaSD skriver:

Jeg har et problem .. eller hva man nu kan kalde det ..
For 14 dage siden fødte jeg min dejlige søn. Og efter at maven jo har været strukket ud er den jo begyndte at hænge og være rynket.
Men nu kan jeg ikk lide at min kæreste kigger eller røre min mave .. jeg er for flov ..  Når vi ligger oppe i sengen og kæler kan jeg ikk lide at lyset er tændt og når han så tænder lyset er jeg skyndt mig at ligge dynen helt op til halsen. jeg ved godt man kan stramme den op igen. Det skal jeg os, så begynder på træning i næste mdr.

Er der andre der havde det på samme måde?

Knus Carina

Ja, såd havde jeg det...og min kunne ikke tænes væk...desværre.
Det ar bare løs hud fra navlen og ned...så min x måtte ikke se eller røre den....
Det hjælper nok først når du får trænet den væk, hvis ikke du kan lære at acceptere den..
Knus..

Anmeld

15. august 2009

CarinaSB

Ja det kan være ..  Kan bare godt påvirke en helt vild når man har det sådan

Anmeld

15. august 2009

Honningblomst

CarinaSD skriver:

Ja det kan være ..  Kan bare godt påvirke en helt vild når man har det sådan

Helt sikkert...det er ikke rart at kroppen ændrer sig så meget og så i negativ retning...og så kan alle andre og din mnd sige nok så mange gange at det jo intet betyder og du er lige så dejlig..men har man det selv skidt, sp er det jo lige meget hvad andre mener...jeg hadede min mave så meget..

Anmeld

15. august 2009

mariamiss6

men man må også ligegive det lidt tid jo.... det tager lige et godt stykke tid, før maven er faldet helt på plads igen....

Anmeld

15. august 2009

CarinaSB

Ja det er jo det . får tit afvide at det ikk betyder noget .. Men man har jo selv lidt svært at tro på det når ,man selv syntes at det betyder en hel del ..

Anmeld

15. august 2009

Honningblomst

CarinaSD skriver:

Ja det er jo det . får tit afvide at det ikk betyder noget .. Men man har jo selv lidt svært at tro på det når ,man selv syntes at det betyder en hel del ..

Og betyder det en del for dig, så er det sådan det er...lige meget hvad andre mener...men giv det lige et år, det tager tid for huden at trække sig sammen....og ellers kan man jo få fjernet løs hud ved operation...som sidste udvej.

Anmeld

15. august 2009

CarinaSB

Ja der er ikk andet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.